F1-uran lopettaneet

Formula 1 -aiheista asiakeskustelua, muun muassa blogeista ja uutisista.
Jamppa
Site Admin

Re: F1-uran lopettaneet

Viesti Kirjoittaja Jamppa » La Helmi 27, 2021 9:06

Dino246 kirjoitti:
La Helmi 27, 2021 9:00
BigBoss kirjoitti:
La Helmi 27, 2021 8:47
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rom ... #gs.u46ao2

Gene Haas on vetäytynyt sponsoroimasta Grosjeania Indycarissa. Olen kyllä itsekin hyvin pitkälti samoilla linjoilla, että Grosjeanin kannattaisi nyt jäädä kotiin ja keskittyä perheeseensä.
Minuakin suorastaan huolestuttaa tuo Grosjeanin siirtyminen Indycariin. Vaikka Grosjean ei ajakaan ovaalikisoja niin silti turvallisuusasiat tuolla rapakon takana ei ole minusta ihan niin korkealla tasolla kuin F1:ssä, niin tuolla ajotyylillä ja historialla tuo Indy-ura tuntuu jotenkin aika riskaabelilta. Toivottavasti ei nyt sattuisi mitään pahempaa, mutta tavallaan ymmärrän Haasin kannan asiaan.
Joku kestävyyssarja sopisi miehelle paremmin. Niissä ei niin isoja riskejä ole.

Jartzan
Ykköskuski

Viesti Kirjoittaja Jartzan » Su Maalis 28, 2021 22:09

Jamppa kirjoitti:
La Elo 10, 2013 21:06
Aloitetaan keskustelu Jacques Villeneuvesta.

Millainen kuski oli? Ansaitsiko mestaruuden ja miten näette, että F1-ura eteni alusta loppuun.

Sana on vapaa.
Olisi kiva nähdä tämä tyyppi uudestaan juuri tällä kaudella. Taistella viimeisestä pisteestä Alonson, Vettelin ja Kimin kanssa. Ohitusyrityksiä keskenään jokaisella kierroksella renkaat vastakkain. Silloin itse GP:n voittajan ruutuaika voisi jäädä vähäiseksi.

tietäjä3000
Monacon voittaja

Viesti Kirjoittaja tietäjä3000 » Ke Kesä 16, 2021 22:48

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... hKD6N.html

Magnussen tekee viikonloppuna IndyCar debyytin kun korvaa loukkaantunutta Felix Rosenqvistia Mclarenin tallissa.

Lisäksi jutussa mainitaan, että Pato O'Ward tulee ajamaan IndyCar-testin. Itse tykkään, että pitkästä aikaa polku F1:iin voi rakentua myös Amerikan kautta.
"Aerodynamics are for people who can't build engines" -Enzo Ferrari

Vastaa Viestiin