Joulu/uusi vuosi

Kaikenlaista keskustelua maan ja taivaan väliltä.
superzeppo
Tekninen tuki
Viesti:

Re: Joulu/uusi vuosi

Viesti Kirjoittaja superzeppo » Ti Joulu 11, 2018 20:17

Jep, tässä on varmaan ideana se, että jos sattuu olemaan paha mieli, niin sitten voi olla paha mieli perustellusti. Eli joko ostin suklaata tai en ostanut. Nyt vaan keksimään sitten jotain pientä ylläriä jo tilattujen lisäksi.

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Ti Joulu 11, 2018 21:01

Onneksi oon joulun Teneriffallalla :D

BigBoss
Saunamajuri

Viesti Kirjoittaja BigBoss » Ke Joulu 12, 2018 11:21

Dino246 kirjoitti:Minulla on yleensä tapana vaimon lahjojen suhteen kuunnella tarkasti suoria tai epäsuoria vihjeitä ja sen perusteella hankkia, ja sitten pyrin aina vielä yllättämään jollakin pienellä jutulla mistä ei ole ollut mitään puhetta eikä vihjauksia. Aika hyvällä prosentilla on yleensä onnistunut, mutta vaatii tarkkaa korvaa että osaa poimia ne oikeat vihjeet ja tehdä sitten vielä oikeat tulkinnat.
Tätä on itsekin aikanaan tullut tehtyä ja onnistuttuakin varsin usein. Nykyisen kanssa on aika helppoa kun tämä itse ilmoittaa mitä haluaa jo hyvissä ajoin ennen kuin oon itse vielä uhrannut ajatustakaan asialle :D

Malttamattomana hänen pitää yleensä myös saada se jo viikkoja etukäteen, joten itse merkkipäivänä ei tarvi enää ihmeitä keksiä, kun lahja on jo ajat sitten hankittu ja annettu :mrgreen:

Osku90
Weltmeister

Viesti Kirjoittaja Osku90 » Pe Joulu 21, 2018 21:43

Tänään sai vihdoin laittaa sähköpostiin automaattisen lomavastaajan, joka kertoo tämän kaverin palaavan sorvin ääreen 7.1. Tosin jo lauantaina 5. päivä pitää käydä yks Lempäälän keikka heittämässä.
Jules Bianchi, you'll always race in our hearts! #CiaoJules

superzeppo
Tekninen tuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja superzeppo » La Joulu 22, 2018 7:07

Eilen sai juu aloittaa loman, mutta yhtään ylimääräistä päivää vapaata ei ole. Torstai ja perjantai töitä, ja jopa uudenvuodenaattona täytyy kömpiä töihin.

Mutta on tämä jouluhössötys mennyt ihan yli muutenkin. Riittää pari päivää vapaata.

Osku90
Weltmeister

Viesti Kirjoittaja Osku90 » La Joulu 22, 2018 19:39

Joulu sinällään on muuttunut taas vähän tärkeämmäksi, kun on omia lapsia. Tässä on vaan hyvä kuluttaa pekkaspäivät pois, kun on muutenkin arkipyhiä. Joka vuosi ottanut parin viikon loman tähän väliin.

Käytiinpä pojan ja isäukon kanssa tänään jopa kuusimetsällä. Ei ookaan omassa kodissa koskaan sellaista vielä ollutkaan.
Jules Bianchi, you'll always race in our hearts! #CiaoJules

superzeppo
Tekninen tuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja superzeppo » Ti Joulu 25, 2018 20:42

Suklaata, Savonia-aterimia, suklaata, Kimin kirja, suklaata, lahjakortteja, suklaata, joku random kirja, random metallipurkki, mariskooli ja suklaata. Siinä joulun saldo.

Itse onnistuin vissiin suht hyvin joululahjoissa, en oo ihan 100% varma, mutta melko.

Vastaa Viestiin