superzeppo kirjoitti:Nyt on tehtailtu kesätyöhakemuksia, enkä kyllä pysty käsittämään niitä, jotka kertovat laittavansa kymmeniä hakemuksia. Mä oon neljä laittanut + yhden Mersun F1-tiimille lähinnä läpällä. Kaikki hakemukset oon tehny alusta asti uudestaan ja muokannut CV:tä niihin sopivaksi. Laittaako joku foorumilaisista oikeesti kymmeniä hakemuksia? Onko ne sitten jotain liukuhihnatuotantoa, mihin vaihdetaan vaan firman nimi ja sama CV menee joka paikkaan?
Alexei kirjoitti:superzeppo kirjoitti:Nyt on tehtailtu kesätyöhakemuksia, enkä kyllä pysty käsittämään niitä, jotka kertovat laittavansa kymmeniä hakemuksia. Mä oon neljä laittanut + yhden Mersun F1-tiimille lähinnä läpällä. Kaikki hakemukset oon tehny alusta asti uudestaan ja muokannut CV:tä niihin sopivaksi. Laittaako joku foorumilaisista oikeesti kymmeniä hakemuksia? Onko ne sitten jotain liukuhihnatuotantoa, mihin vaihdetaan vaan firman nimi ja sama CV menee joka paikkaan?
Itselläkin on ollut tapana panostaa muutamaan viimeisen päälle laadukkaaseen hakemukseen. Toki se hakemusten määrä on viime vuosina ollut päälle kymmenen, ja samaa luokkaa lienee määrä tänäkin vuonna. Tietty pelkkään hakemukseen en luota juuri koskaan, vaan mahdollisuuksien mukaan soitan perään.
Eci__ kirjoitti:Taitaa taas jäädä kolmatta kesää putkeen kesätyöt saamatta. Ainakin pahasti näyttää siltä. Hakemuksia laiteltu sinne tänne, eikä mitään ole kuulunut mistään
mr-nobody kirjoitti:Aamulla tulin töihin klo 6.40 ja vieläkin täällä. Ei mikään kevyt laskeutuminen työelämään kahden kuukauden työttömyyden jälkeen, kun eilen aloitin ja tänään jo ylitöissä. Onneksi kohta pääsee himaan ja huomisen työpäivän jälkeen viikonloppu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa