Tv-ohjelmat

Kaikenlaista keskustelua maan ja taivaan väliltä.

Tv-ohjelmat

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ma Huhti 09, 2012 16:02

Muutamaa sarjaa tulee seurattua tv:stä. Sons of anarchy on yks parhaimpia sarjoja mitä tv:stä on koskaan näytetty 8) Tykkäsin myös saman tekijän sarjasta Shield, lain varjolla. Siinä oli kans sitä jotain.

Tähän vois ny luetella pitkän rivin sarjoja mitä on tullu seurattua, mutta monet on lopetettu tai on tauolla nii en niitä ala ny tähän listaamaan. Lauantaisin tuleva Terra Nova on kans ihan hyvä vaikkakaan ei ihan nii hyvä mitä aluksi odotin.
Viimeksi muokannut Jamppa päivämäärä To Marras 22, 2012 21:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja J4M4N3 » Ma Huhti 09, 2012 16:09

Suosikkeja taitaa olla Simpsonit, Myytinmurtajat, House, NCIS, Amazing Race ja Pasila.
toki muitakin hyviä sarjoja tulee katsottua.
Terra Novaa ei ole tullut katsottua vaikka varmaan ihan hyvä olisi.
Viimeksi muokannut J4M4N3 päivämäärä Ma Huhti 09, 2012 16:17, muokattu yhteensä 1 kerran
J4M4N3
Weltmeister

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ma Huhti 09, 2012 16:11

J4M4N3 kirjoitti:Suosikkeja taitaa olla Simpsonit, Myytinmurtajat, House, NCIS ja Amazing Race, toki muitakin hyviä sarjoja tulee katsottua.
Terra Novaa ei ole tullut katsottua vaikka varmaan ihan hyvä olisi.

Simpsonit on kyllä hyvä sarja. Tänään tuli sitä katottua monta tuntia, kun tuli Subilta simpsonit maratoni :)
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja J4M4N3 » Ma Huhti 09, 2012 16:15

Unohtui Pasila listalta kokonaan, perhana
Itse en katsonut Simpsonien maratonia kun olin jaksot jo aiemmin katsonut
J4M4N3
Weltmeister

ViestiKirjoittaja Alexei » Ma Huhti 09, 2012 16:17

Simpsonit, Myytinmurtajat ja House tulee seurattua, muttei ole mikään maailmanloppu jos joskus jäävätkin välistä. Smallvilleä tuli seurattua, kun vielä pyöri Suomessa, nyt on tauolla.

Oikeastaan enemmän tykkään minisarja-tyylisistä tv-sarjoista, eniten olen tykännyt Taistelutovereista (Band of Brothers) ja Jekyll&Hydesta (Jekyll). Varsinkin jälkimmäistä voin suositella, James Nesbittin roolisuoritus on järkyttävän hyvä!

E: joo niin, Pasila unohtui multakin :) Tosin sarjan taso on mielestäni parin ensimmäisen kauden jälkeen tasaisesti ollut hieman laskusuunnassa...
Alexei
Samurai

ViestiKirjoittaja bbcf1 » Ma Huhti 09, 2012 21:27

-House. Varmaan ainut draamasarja jota tulee aktiivisesti seurattua
-Pasila. Paras kotimainen komedia aikohin
-Simpsonit. Ainut ongelma on se että telkkarissä pyörii koko ajan samat jaksot
-Top gear. Hauska auto-ohjelma
-Frasier. Joskus tulee katsottua kun sunnuntaisin tulee muutama jakso.
bbcf1
Formula Ford-kuski

ViestiKirjoittaja Cup » Ti Huhti 10, 2012 9:52

Seuraan kotimaisista sarjoista -> Salattuja Elämiä, Uutta Päivää, Kadonneiden Jäljillä, Idolsia ja muutamia muita.

Ulkomaalaisia sarjoja en ole pahemmin koskaan seurannut, mutta SpeedTV:ltä tuli pari vuotta sitten ohjelma nimeltä Battle of the Supercars, jossa Tanner Foust ja Paul Tracy testasivat eri urheiluautoja ja joka ikinen jakso tuli katsottua netin kautta silloin suorana.
Twitter: @KurskiRacing
Cup
Mestarikandidaatti

ViestiKirjoittaja IceMan » Ti Touko 01, 2012 16:25

-Salatut Elämät (netistä ennakkoon kylläkin)
-Top Gear , odotan aina uutta jaksoa, erittäin hyvä auto ohjelma
-Kosto , ollut aika yllättävän hyvä
-Terra Nova
- CSI , yleisesti CSI eli niitä kaikkia
-Simpsonit , ei tule kyllä seurattua Sub:ilta koska jaksot on nähty.
-Frendit , tulee yhä niitä vanhoja jaksoja ja yleensä viikonloppusin katon / laitan nauhalle ne ja katon kun voin, naurattaa yhä
-24 , harmi kun teeveestä ei tule joten valkokankaa versiota odotellessa
-Pasila
-Miehen Puolikkaat , tulee Frendien tavoin seurattua viikonloppusin koska olen nähnyt ne jaksot eikä ole aikaa arkipäivisin
-Pako , kun tuli vielä.
IceMan
Monacon voittaja

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ti Touko 01, 2012 17:58

Hamittaa, kun terra nova loppui eikä uusia kausia ole tiedos. Loppui sarja vähä niin kun kesken, mutta kai se oli alunperin tarkoitus tuosta sitten jatkaa toinen tuotantokausi.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja IceMan » Ti Touko 01, 2012 18:58

Jamppa kirjoitti:Hamittaa, kun terra nova loppui eikä uusia kausia ole tiedos. Loppui sarja vähä niin kun kesken, mutta kai se oli alunperin tarkoitus tuosta sitten jatkaa toinen tuotantokausi.

Siitä tulee elokuva joka päättää tarinan.
IceMan
Monacon voittaja

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ke Touko 02, 2012 21:02

Nyt alkaa Jimiltä rekkakuskit jäällä sarjan kolmas kausi.

Kaks ekaa kautta tuli Mtv3:lta, mutta tälä kolmas tulee Jimiltä. Meinas mennä ohi koko juttu, mutta onneksi näin sattumoisin mainoksen siitä :)
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja kongu » To Touko 03, 2012 19:25

Itekki oon seurannu jonkin verran rekkakuskit jäällä -sarjaa
kongu
Ykköskuski

ViestiKirjoittaja Jamppa » To Touko 03, 2012 19:27

kongu kirjoitti:Itekki oon seurannu jonkin verran rekkakuskit jäällä -sarjaa

Hyvä sarja. Ainut huono puoli siinä sarjas on se, kun se kertoja liioittelee koko ajan niitä vaaroja ja koko ajan on joku vaara päällä :lol:
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Alexei » To Touko 03, 2012 19:42

Jamppa kirjoitti:

Hyvä sarja. Ainut huono puoli siinä sarjas on se, kun se kertoja liioittelee koko ajan niitä vaaroja ja koko ajan on joku vaara päällä :lol:

Itse vähän vierastan noita jenkkilän realitysarjoja juuri tuon suureellisuuden takia, ja sen takia että kaikista leivotaan siellä yhteiskunnalle korvaamattomia ihmisiä. Rapakon takana nuo rekkakuskitkin tuntuvat olevan mahtavia arjen sankareita, joita ilman kaikki eläminen Yhdysvalloissa pysähtyisi.
Alexei
Samurai

ViestiKirjoittaja Jamppa » To Touko 03, 2012 19:45

Alexei kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:

Itse vähän vierastan noita jenkkilän realitysarjoja juuri tuon suureellisuuden takia, ja sen takia että kaikista leivotaan siellä yhteiskunnalle korvaamattomia ihmisiä. Rapakon takana nuo rekkakuskitkin tuntuvat olevan mahtavia arjen sankareita, joita ilman kaikki eläminen Yhdysvalloissa pysähtyisi.

Joo tuollaistahan tuo jenkkien reality pääasias on. Aika raskasta katteltavaa välis jotkut nuo jenkkisarjat, kun joka asiasta pitää tehdä isoa draamaa.
Jamppa
Site Admin

Seuraava

Paluu Muu keskustelu