Pelit

Kaikenlaista keskustelua maan ja taivaan väliltä.

Re: Pelit

ViestiKirjoittaja Tyrrel » Ke Marras 21, 2018 19:07

Pitäisiköhän sitä Black Fridayna viimein päivittää oma 16 vuotta vanha PS2:nen vähän uudempaan konsoliin :D Alkanut viime aikoina taas pelaaminen hieman kiinnostamaan. Onko Xboxin ja Pleikkarin välillä tällä hetkellä kovin suurta väliä kumman hankkii? Toki Pleikkarilla varmaan enemmän olisi parempia yksinoikeuspelejä.
"Tyhmyydellä ja neroudella on se ero, että neroudella on rajansa"
-Albert Einstein
Tyrrel
Monacon voittaja

ViestiKirjoittaja BigBoss » Ke Marras 21, 2018 19:16

Tyrrel kirjoitti:Pitäisiköhän sitä Black Fridayna viimein päivittää oma 16 vuotta vanha PS2:nen vähän uudempaan konsoliin :D Alkanut viime aikoina taas pelaaminen hieman kiinnostamaan. Onko Xboxin ja Pleikkarin välillä tällä hetkellä kovin suurta väliä kumman hankkii? Toki Pleikkarilla varmaan enemmän olisi parempia yksinoikeuspelejä.

20 vuotta pleikkarin leirissä olleena ääni ehdottomasti pleikkarille. Mutta eipä tuolla loppujen lopuksi niin väliä ole, makuasia. Kokeile kumpi ohjain istuu paremmin käteen.
BigBoss
Saunamajuri

ViestiKirjoittaja superzeppo » Ke Marras 21, 2018 19:44

Ohjainta kannattaa kokeilla kaupassa. Microsoft taisi voittaa ekosysteemin puolesta tämän sukupolven. Taitaa olla myös halvempi kuin Pleikkari. Itse ostin vuosi sitten One S:n lisäohjaimella ja NHL + FIFA combolla 222€. Silloin ainakaan Pleikkari ei päässyt lähellekään.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja Tyrrel » Ke Marras 21, 2018 20:39

Molempien ohjaimia on tullut kokeiltua, vaikka pleikkaa on kavereilla tullut pelattua huomattavasti enemmän omaan käteen Xboxin ohjain on ehkä hitusen kivempi, mutta eipä tuo ero merkittävä ole. Vilkaisin vähän noita yksinoikeuspelejä ja eipä kummallakaan nyt mitään sellaisia tekeleitä ollut mitä haluaisin aivan ehdottomasti päästä pelaamaan. Joten jos perjantaina on Xboxista jotain tuollaisia konsoli+FIFA-tarjouksia lähelle 200 euroa niin valinta saattaa kallistua siihen. Tuota ei kuitenkaan nyt mitenkään tuntitolkulla viikossa tulisi varmaan pelattua niin hintakin on suht tärkeässä roolissa näin opiskelijabudjetille :)
-Albert Einstein
Tyrrel
Monacon voittaja

ViestiKirjoittaja BigBoss » Ke Marras 21, 2018 21:01

Tyrrel kirjoitti:Molempien ohjaimia on tullut kokeiltua, vaikka pleikkaa on kavereilla tullut pelattua huomattavasti enemmän omaan käteen Xboxin ohjain on ehkä hitusen kivempi, mutta eipä tuo ero merkittävä ole. Vilkaisin vähän noita yksinoikeuspelejä ja eipä kummallakaan nyt mitään sellaisia tekeleitä ollut mitä haluaisin aivan ehdottomasti päästä pelaamaan. Joten jos perjantaina on Xboxista jotain tuollaisia konsoli+FIFA-tarjouksia lähelle 200 euroa niin valinta saattaa kallistua siihen. Tuota ei kuitenkaan nyt mitenkään tuntitolkulla viikossa tulisi varmaan pelattua niin hintakin on suht tärkeässä roolissa näin opiskelijabudjetille :)

Sillä parhaalla Boxillahan taitaa grafiikat olla hitusen PS4 prota paremmat. Ainakin arvosteluissa yleensä kehuvat, että sillä pelit näyttää parhaalta.

Opiskelijabudjetilla katselisin kumpi löytyy perjantaina parempaan hintaan, ei noissa tosiaan merkittäviä eroja ole etenkään satunnaispelaajalle :)
BigBoss
Saunamajuri

ViestiKirjoittaja tietäjä3000 » Ke Marras 21, 2018 21:51

Sanoisin, että mikäli yksinoikeuspeleistä ei löydy mitään suurta mielenkiintoa, niin ota se kummalla on enemmän kavereita. Jossain vaiheessa tulee varmaan halu pelailla kavereiden kanssa netissä. PS Storessa tosin on usein noita yksinoikeuspelejä alennuksessa, joten halutessaan saa hyviä pelejä varsin halvalla, mutten tiedä miten Xboxilla noita löytyy.
"Aerodynamics are for people who can't build engines" -Enzo Ferrari
tietäjä3000
GP-voittaja

ViestiKirjoittaja BigBoss » Ke Marras 21, 2018 23:17

tietäjä3000 kirjoitti:Sanoisin, että mikäli yksinoikeuspeleistä ei löydy mitään suurta mielenkiintoa, niin ota se kummalla on enemmän kavereita. Jossain vaiheessa tulee varmaan halu pelailla kavereiden kanssa netissä. PS Storessa tosin on usein noita yksinoikeuspelejä alennuksessa, joten halutessaan saa hyviä pelejä varsin halvalla, mutten tiedä miten Xboxilla noita löytyy.

Tämä
BigBoss
Saunamajuri

ViestiKirjoittaja superzeppo » To Marras 22, 2018 6:36

Noilta ei sitten kannata mitään huikeita graffoja odottaa. Pro ja X mallit ovat nekin vielä tosi lussuja pelitietokoneeseen nähden. Mutta konsolin helppous ja NHL + FIFA ainakin pakottivat minut silloin ostamaan. 4K:ta noista ei pyöritä mikään, ja harva peli on edes 60fps full HD.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja BigBoss » To Marras 22, 2018 13:21

superzeppo kirjoitti:Noilta ei sitten kannata mitään huikeita graffoja odottaa. Pro ja X mallit ovat nekin vielä tosi lussuja pelitietokoneeseen nähden. Mutta konsolin helppous ja NHL + FIFA ainakin pakottivat minut silloin ostamaan. 4K:ta noista ei pyöritä mikään, ja harva peli on edes 60fps full HD.

Tuokin on vähän, että ketä se sitten oikeasti haittaa. Ei mulla mitään pro mallia ole eikä mulla oo mitään moitittavaa grafiikan eikä minkään muunkaan suhteen. Konsoli hoitaa tehtävänsä oikein hyvin.
BigBoss
Saunamajuri

ViestiKirjoittaja Jamppa » To Marras 22, 2018 13:29

BigBoss kirjoitti:
superzeppo kirjoitti:Noilta ei sitten kannata mitään huikeita graffoja odottaa. Pro ja X mallit ovat nekin vielä tosi lussuja pelitietokoneeseen nähden. Mutta konsolin helppous ja NHL + FIFA ainakin pakottivat minut silloin ostamaan. 4K:ta noista ei pyöritä mikään, ja harva peli on edes 60fps full HD.

Tuokin on vähän, että ketä se sitten oikeasti haittaa. Ei mulla mitään pro mallia ole eikä mulla oo mitään moitittavaa grafiikan eikä minkään muunkaan suhteen. Konsoli hoitaa tehtävänsä oikein hyvin.

Joo samaa mieltä. Kyllä mulle ainakin on se grafiika kelvannut minkä vaikka PS4 tarjoaa.

Konsoli on kyllä pelaamiseen paljon helpompi mitä tietokone.

Mulla on 65" TV niin siitä on kyllä mukava hakata pleikkaa sohvalla istuen.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja superzeppo » To Marras 22, 2018 15:36

PC Master Race, mun kone aukeaa nopeammin kuin Xbox, lataa pelin nopeammin kuin Xbox ja ajaa peliä korkeammalla resoluutiolla ja ruudunpäivitysnopeudella kuin Xbox. Saan myös itse valita käytänkö ohjainta vai näppistä.

Mutta kyllä PC vaatii harrastuneisuutta. Boxilla voi vaan poimia ohjaimen, ajaa kaksi tuntia päivityksiä ja pelata kuukauden tauon jälkeen. Konsoleilla on myös yksinoikeuspelejä.

:lol: :D Mutta joo, mulla on molemmat. Useimmille konsoli riittää.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja Jamppa » To Marras 22, 2018 15:42

superzeppo kirjoitti:PC Master Race, mun kone aukeaa nopeammin kuin Xbox, lataa pelin nopeammin kuin Xbox ja ajaa peliä korkeammalla resoluutiolla ja ruudunpäivitysnopeudella kuin Xbox. Saan myös itse valita käytänkö ohjainta vai näppistä.

Mutta kyllä PC vaatii harrastuneisuutta. Boxilla voi vaan poimia ohjaimen, ajaa kaksi tuntia päivityksiä ja pelata kuukauden tauon jälkeen. Konsoleilla on myös yksinoikeuspelejä.

:lol: :D Mutta joo, mulla on molemmat. Useimmille konsoli riittää.

Joo varmaan ihan normi pelaajalle konsoli on se oikea valinta. Jos haluaa enemmän niin sitten PC
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Tyrrel » Pe Marras 23, 2018 8:55

Gigantista sai Xbox One S:n ja Forza Horizon 4:sen yhteishintaan 179e niin tuli nyt tuollainen sitten napattua. Aika satunnaiseen, muutama tunti viikossa käyttöön tuo varmaan tulee mutta tuohon hintaan kehtasi jo poistaakin :)
-Albert Einstein
Tyrrel
Monacon voittaja

ViestiKirjoittaja BigBoss » Pe Tammi 18, 2019 20:01

Tänään ostin RDR2:sen, viikonloppu yksin kotona niin on aikaa pelata :cool:

God of waria tuli viimeiset pari kk pelattua, täältä vahva pelisuositus sille ja koko aiemmallekin sarjalle :jees: Mielestäni ehkä paras pelisarja koskaan.
BigBoss
Saunamajuri

Edellinen

Paluu Muu keskustelu