Yleistä keskustelua

Kaikenlaista keskustelua maan ja taivaan väliltä.

Yleistä keskustelua

ViestiKirjoittaja Jamppa » Pe Huhti 20, 2012 20:55

Täytyy kyllä sanoa, että Voice of Finaldin voitto meni väärälle henkilölle! En oo muuten sarjaa kovin paljon seurannu, mutta finaali piti katsoa. No kansa sen toki valitsi, mutta omasta mielestä oli väärä voittaja 8)
Jamppa
Site Admin

Re: Yleistä keskustelua

ViestiKirjoittaja Kamui Button » Pe Huhti 20, 2012 21:19

Jamppa kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa, että Voice of Finaldin voitto meni väärälle henkilölle! En oo muuten sarjaa kovin paljon seurannu, mutta finaali piti katsoa. No kansa sen toki valitsi, mutta omasta mielestä oli väärä voittaja 8)

Itse oon katsonut noin puolet Voicesta. Muutama jakso sitten meno näytti ihan hyvälle, mutta finaali oli todellinen antikliimaksi, jonka kruunasi voittaja! :evil:
Kamui Button
Maksukuski

ViestiKirjoittaja TemeF1 » Pe Huhti 20, 2012 21:26

Tuommosta kakkaa ei tule juuri seurattua. Jonkun verran kuullut juttua kisoihin liittyen aamulla radiosta työmatkalla. :)

Noh. Älkää sitten minun mielipiteestä sen kummemmin välittäkö. En katso televisiota lainkaan. Sarjat ja muut ohjelmat joista pidän, näen netin kautta, kuten uutiset jne.
TemeF1
Monacon voittaja

ViestiKirjoittaja Kamui Button » Pe Huhti 20, 2012 21:37

TemeF1 kirjoitti:Tuommosta kakkaa ei tule juuri seurattua. Jonkun verran kuullut juttua kisoihin liittyen aamulla radiosta työmatkalla. :)

Noh. Älkää sitten minun mielipiteestä sen kummemmin välittäkö. En katso televisiota lainkaan. Sarjat ja muut ohjelmat joista pidän, näen netin kautta, kuten uutiset jne.

Mistä tiedät että on kakkaa, jos kerran et oo seurannu? :wink:
Ei se kyllä oikeasti mikään huippu sarja ollut, omassa kastissaan kuitenkin ihan hyvä. Peittoaa esim. Idolsin selvästi (kannattaakohan tuota edes lukea meriitiksi?).
Kamui Button
Maksukuski

ViestiKirjoittaja TemeF1 » Pe Huhti 20, 2012 21:43

Kamui Button kirjoitti:
TemeF1 kirjoitti:Tuommosta kakkaa ei tule juuri seurattua. Jonkun verran kuullut juttua kisoihin liittyen aamulla radiosta työmatkalla. :)

Mistä tiedät että on kakkaa, jos kerran et oo seurannu? :wink:
Ei se kyllä oikeasti mikään huippu sarja ollut, omassa kastissaan kuitenkin ihan hyvä. Peittoaa esim. Idolsin selvästi (kannattaakohan tuota edes lukea meriitiksi?).

Noh joo. :) Näsäviisaus kunniaan. :P

Ei vuan. Kyllä sen verran radiosta kuulin sarjasta ja formaatti kertoi kaiken. Terve järki yhdistettynä päättelykykyyn, niin päätelmäni oli valmis. Se toki sisälsi option ihmeelle, mutta sitä ei sitten nähty. :wink:
TemeF1
Monacon voittaja

ViestiKirjoittaja Alexei » La Huhti 21, 2012 8:55

Tasan yhden esityksen verran oon Voice of Finlandia katsonut, sekin oli kun se tukevampi kaveri veti Skid Rowin 18 and life-kappaleen. Yksi syy siihen miksi en sarjaa seurannut, on se että siinä on pari syvästi inhoamaani julkkista, Lauri Tähkä ja Paula Koivuniemi.
Alexei
Samurai

ViestiKirjoittaja Justus » La Huhti 21, 2012 11:57

Alexei kirjoitti:Tasan yhden esityksen verran oon Voice of Finlandia katsonut, sekin oli kun se tukevampi kaveri veti Skid Rowin 18 and life-kappaleen. Yksi syy siihen miksi en sarjaa seurannut, on se että siinä on pari syvästi inhoamaani julkkista, Lauri Tähkä ja Paula Koivuniemi.

Pakko lainata kommenttiasi. seurannut sen verran tuota kyseistä ohjelmaa ja muutenkin. Ja en haluaisi hirveästi arvostella toisia, mutta uskomatonta. Täysin samaa mieltä Koivuniemestä ja Varsinkin Lauri Tähkästä. :wink:
Justus
Testikuski

ViestiKirjoittaja Jamppa » La Huhti 21, 2012 12:01

Nuo Suomalaiset laulukilpailut on menettäny täysin merkityksensä. Idolssiakin pyöritetään vuodesta toiseen, mutta ei oo enään moneen vuoteen jääny kukaan laulaja pinnalle. Viime vuonna tais voittaa Martti Saarinen, mutta ei oo miehestä mitään kuulunu. Samoin kävi Koop Arposelle ja onhan niitä muitakin jotka on painunu unholaan.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Alexei » La Huhti 21, 2012 12:22

Jamppa kirjoitti:Nuo Suomalaiset laulukilpailut on menettäny täysin merkityksensä. Idolssiakin pyöritetään vuodesta toiseen, mutta ei oo enään moneen vuoteen jääny kukaan laulaja pinnalle. Viime vuonna tais voittaa Martti Saarinen, mutta ei oo miehestä mitään kuulunu. Samoin kävi Koop Arposelle ja onhan niitä muitakin jotka on painunu unholaan.

Kuka muistaa enää Ilkka Jääskeläisen tai Ari Koivusen? :D Molemmat Idolssin peruja.
Alexei
Samurai

ViestiKirjoittaja Jamppa » La Huhti 21, 2012 12:44

Alexei kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:Nuo Suomalaiset laulukilpailut on menettäny täysin merkityksensä. Idolssiakin pyöritetään vuodesta toiseen, mutta ei oo enään moneen vuoteen jääny kukaan laulaja pinnalle. Viime vuonna tais voittaa Martti Saarinen, mutta ei oo miehestä mitään kuulunu. Samoin kävi Koop Arposelle ja onhan niitä muitakin jotka on painunu unholaan.

Kuka muistaa enää Ilkka Jääskeläisen tai Ari Koivusen? :D Molemmat Idolssin peruja.

Niimpä! Ilkka oli ensimmäinen floppi! Ari oli hetken pinnalla. Mutta ei tuu enään toista Annan Abreuta noista karkeloista.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ma Huhti 23, 2012 18:16

Nyt jos koskaan kannattaa matkustaa junalla. Kesälauantaisin pääsee matkustamaan -80%.

Normaalisti kun emännän kans Helsinkiin mennään täältä sjoelta junalla nii se maksaa vähä yli 100e suuntaansa kahdelta. Nyt tilattiin junaliput nii ne maksoi yhteensä n.22e.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Alexei » Ti Huhti 24, 2012 22:14

TemeF1 kirjoitti:
Alexei kirjoitti:
Justus kirjoitti:
Alexei kirjoitti:Kyllähän olympiakisoissa on aina se oma hohtonsa, oli kyseessä laji kuin laji. Keskustelua keihäänheiton tilasta on aina mukava seurata: vanhat mestarit tuntuvat aina tietävän mikä on vialla, sama pätee myös miltei kaikkiin penkkiurheilijoihin :lol:

Itse harrastin muun yleisurheilun ohessa keihäänheittoa junnuna puolitosissani, vielä reilut pari vuotta sitten sain 600-grammaisen keihään lentämään yli 55 metriä. Keihäänheitto on kyllä suoraan sanottuna perkeleen vaikea laji, pitää hallita tekniikka ja olla voimaa tolkuttomasti.

Missä kunnossa kroppa keihäänheiton jäljiltä :?:

Oikeassa olkapäässä ja kyynärpäässä huomaa, että naksuvat aika lailla paljon, ja olkapäässä jonkisasteista "yliliikkuvuutta".

En siis tosiaan mitenkään valmennuksen alaisena treenannut keihäänheittoa, se oli sellainen kaiken muun urheilun ohessa harrastamani laji, joka nyt vain sattui luonnistumaan :) Ruumiinrakenteeni on mallia hongankolistaja ilman hartioita, joten aika puhtaasti sisulla keppiä tuli viskottua :lol:

Meikäläinen taas on antihongankolistaja perkeellisillä hartijoilla. Lempinimeni oli aikanaan "hartija", jostain syystä ne vaan on semmoiset 10 senttiä auton penkillä molemmilta puolin ylitulevat perkeleen tekeleet.

Jatketaanhan täällä syvällistä keskustelua ihmiskehon ihmeellisestä maailmasta :lol:

Niin, itselläni tosiaan pituutta se kaksi metriä ja hartioita ei lainkaan. Nyt tosin reilut puoli vuotta systemaattisesti painoja nosteltua on jonkin verran tullut näkyvästi lihaakin luiden ympärille. Ihme ja kumma, vanhempi veli on sitten sen parikymmentä senttiä lyhyempi, ja hartioiden kohdalta varmaan puolet leveämpi :lol: Vähän samaan tyyliin jos Grosjean ja Räikkönen laitettaisiin vierekkäin seisomaan. :)
Alexei
Samurai

ViestiKirjoittaja TemeF1 » Ti Huhti 24, 2012 22:23

Alexei kirjoitti:
TemeF1 kirjoitti:
Alexei kirjoitti:
Justus kirjoitti:
Alexei kirjoitti:Kyllähän olympiakisoissa on aina se oma hohtonsa, oli kyseessä laji kuin laji. Keskustelua keihäänheiton tilasta on aina mukava seurata: vanhat mestarit tuntuvat aina tietävän mikä on vialla, sama pätee myös miltei kaikkiin penkkiurheilijoihin :lol:

Itse harrastin muun yleisurheilun ohessa keihäänheittoa junnuna puolitosissani, vielä reilut pari vuotta sitten sain 600-grammaisen keihään lentämään yli 55 metriä. Keihäänheitto on kyllä suoraan sanottuna perkeleen vaikea laji, pitää hallita tekniikka ja olla voimaa tolkuttomasti.

Missä kunnossa kroppa keihäänheiton jäljiltä :?:

Oikeassa olkapäässä ja kyynärpäässä huomaa, että naksuvat aika lailla paljon, ja olkapäässä jonkisasteista "yliliikkuvuutta".

En siis tosiaan mitenkään valmennuksen alaisena treenannut keihäänheittoa, se oli sellainen kaiken muun urheilun ohessa harrastamani laji, joka nyt vain sattui luonnistumaan :) Ruumiinrakenteeni on mallia hongankolistaja ilman hartioita, joten aika puhtaasti sisulla keppiä tuli viskottua :lol:

Meikäläinen taas on antihongankolistaja perkeellisillä hartijoilla. Lempinimeni oli aikanaan "hartija", jostain syystä ne vaan on semmoiset 10 senttiä auton penkillä molemmilta puolin ylitulevat perkeleen tekeleet.

Jatketaanhan täällä syvällistä keskustelua ihmiskehon ihmeellisestä maailmasta :lol:

Niin, itselläni tosiaan pituutta se kaksi metriä ja hartioita ei lainkaan. Nyt tosin reilut puoli vuotta systemaattisesti painoja nosteltua on jonkin verran tullut näkyvästi lihaakin luiden ympärille. Ihme ja kumma, vanhempi veli on sitten sen parikymmentä senttiä lyhyempi, ja hartioiden kohdalta varmaan puolet leveämpi :lol: Vähän samaan tyyliin jos Grosjean ja Räikkönen laitettaisiin vierekkäin seisomaan. :)

Vähän sama pätee täällä. Olen Vanhin veli ja perheen ylivoimaisesti harteikkain. Kaksi pikkuveljeä on ja toinen on lähes 2 m. Itse olen vain 176cm.

Veljien hartiat eivät vain koskaan ole ollut tätä luokkaa.

Muutenkin olen luontaisesti melko lihaksikas. Nykyään tosin tukeva, mutta riski. Semmoisia narukeppejä ne pikkuveljet tuppaa olemaan. ;)
TemeF1
Monacon voittaja

ViestiKirjoittaja kongu » Ti Huhti 24, 2012 22:34

Itsekin olen 'vain' 180 cm pitkä. Tunnen itseni kyllä melko kääpiöksi, vaikka olenkin ihan normaalin pituinen :D Varmaan johtuu siitä et useimmat kaverit on yli 185 pitkii
kongu
Ykköskuski

ViestiKirjoittaja TemeF1 » Ti Huhti 24, 2012 22:37

kongu kirjoitti:Itsekin olen 'vain' 180 cm pitkä. Tunnen itseni kyllä melko kääpiöksi, vaikka olenkin ihan normaalin pituinen :D Varmaan johtuu siitä et useimmat kaverit on yli 185 pitkii

Olen aina lohduttautunut ajatukseen, että jos joutuu tappeluun, niin mitä pidempi, sen korkeammalta putoaa. :P
TemeF1
Monacon voittaja

Seuraava

Paluu Muu keskustelu