Tekniset vempaimet

Kaikenlaista keskustelua maan ja taivaan väliltä.

Tekniset vempaimet

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ke Kesä 27, 2012 21:09

Tälläisen ketjun jo perustin, mutta se katos tuon katkon aikana.

Eli tableteista puhuttiin.

Ite oon nyt kallistunu siihen applen tekeleeseen.

Microsoft julkisti kans omansa, mutta ei kyllä iskeny meikäläiseen sitten yhtään.
Jamppa
Site Admin

Re: Tekniset vempaimet

ViestiKirjoittaja Alexei » Ke Kesä 27, 2012 22:22

Jamppa kirjoitti:Tälläisen ketjun jo perustin, mutta se katos tuon katkon aikana.

Eli tableteista puhuttiin.

Ite oon nyt kallistunu siihen applen tekeleeseen.

Microsoft julkisti kans omansa, mutta ei kyllä iskeny meikäläiseen sitten yhtään.

En kyllä itse ole suunnitellut tablettia ostavani, vaikka varmasti käteviä ovatkin. Läppäri riittää hyvin :)
Alexei
Samurai

ViestiKirjoittaja Jamppa » Pe Heinä 20, 2012 20:21

Huomenna ajattelin mennä tutustumaan Ipadiin paikallisen jälleenmyyjän luo. Uskoisin ainakin että niitä saa sielä testata.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja erwinen » Pe Heinä 20, 2012 21:32

No joo ... :rock
erwinen
Maksukuski

ViestiKirjoittaja Jamppa » La Heinä 21, 2012 11:07

Jamppa kirjoitti:Huomenna ajattelin mennä tutustumaan Ipadiin paikallisen jälleenmyyjän luo. Uskoisin ainakin että niitä saa sielä testata.

Onneksi kävin testailemas paikan päällä ja myyjältä sai paljon lisätietoa. Olisin muuten tilannu sen halvemman version, kun ajattelin että ei sillä 4G versiolla mitään tee. Mutta siinä halvemmas versios ei oo paikkaa sim-kortille eli sillä olis vaan voinu olla langattomasti netis. Kyllä sitä pitää vaan se 100e enemmän kärsiä ja ostaa se versio mihin saa sim-kortin. Minä kun olin jo tilaamas sitä halvempaa, mutta onneksi kerrankin olin hätäilemättä.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jamppa » Su Heinä 22, 2012 19:00

Kovan pohtimisen jälkeen menin ja tilasin sellaisen iPad:n. Turhaa sitä miettiä että ostaako vai ei, kun jos en osta niin jää vaivaamaan. Saa nähdä onko ensimmäinen ja viimeinen tabletti.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja J4M4N3 » Su Heinä 22, 2012 20:09

Jamppa kirjoitti:Kovan pohtimisen jälkeen menin ja tilasin sellaisen iPad:n. Turhaa sitä miettiä että ostaako vai ei, kun jos en osta niin jää vaivaamaan. Saa nähdä onko ensimmäinen ja viimeinen tabletti.

Olisit tilannut näitä:
Kuva

Tulisi ainakin halvemmaksi :lol:
Eipä siinä mitään, varmasti ihan OK laite
J4M4N3
Weltmeister

ViestiKirjoittaja Jamppa » Su Heinä 22, 2012 20:17

J4M4N3 kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:Kovan pohtimisen jälkeen menin ja tilasin sellaisen iPad:n. Turhaa sitä miettiä että ostaako vai ei, kun jos en osta niin jää vaivaamaan. Saa nähdä onko ensimmäinen ja viimeinen tabletti.

Olisit tilannut näitä:
Kuva

Tulisi ainakin halvemmaksi :lol:
Eipä siinä mitään, varmasti ihan OK laite

No joo varmasti olis tullu halvemmaksi :D

Ei vaan, kyllä tuo varmaan hyvä laite on. Ja koulus on varmasti kätevä käyttää. Miniläppärin kun annoin siskolle käyttöön, niin olis kuitenkin pitäny joku laite hankkia koulus käytettäväksi enkä viittiny enään läppäriä ostaa. Ihan mielenkiinnosta nyt saa katsoa millainen laite on ja eiköhän se asiansa aja.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jamppa » Su Heinä 22, 2012 20:22

Tietääkö kukaan onko olemas mitään ilmaista pilvipalvelua? Eli sais esim. kuvia sinne tallennettua. Itellä ei niin kokemusta oon tuosta jutusta.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja superzeppo » Su Heinä 22, 2012 20:27

Jamppa kirjoitti:Tietääkö kukaan onko olemas mitään ilmaista pilvipalvelua? Eli sais esim. kuvia sinne tallennettua. Itellä ei niin kokemusta oon tuosta jutusta.

Ittellä on 50 gb dropbox, mut se tuli samsunkin mukana. Ilmaisversio on joku pari gigaa
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja kongu » Su Heinä 22, 2012 20:29

Jamppa kirjoitti:Tietääkö kukaan onko olemas mitään ilmaista pilvipalvelua? Eli sais esim. kuvia sinne tallennettua. Itellä ei niin kokemusta oon tuosta jutusta.

Meillä on tämä iPad ihan kätevä laite, muun muassa matkalla on erittäin kätevä. Jos kuvia haluut iPadille niin lataa iTunes että pystyt synkronoimaan kuvia Padille.
kongu
Ykköskuski

ViestiKirjoittaja Jamppa » Su Heinä 22, 2012 20:30

superzeppo kirjoitti:

Ittellä on 50 gb dropbox, mut se tuli samsunkin mukana. Ilmaisversio on joku pari gigaa

Joo pari gigaa kyllä riittäis ainakin näin alkuun. Ootko pitäny tuota palvelua helppokäyttöisenä ja toimivana?
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja J4M4N3 » Su Heinä 22, 2012 20:30

Ipadille paras taitaa olla Icloud:
http://www.apple.com/fi/icloud/what-is.html
J4M4N3
Weltmeister

ViestiKirjoittaja Jamppa » Su Heinä 22, 2012 20:34

J4M4N3 kirjoitti:

No jopas! Kiitos! En tuollaisesta oo kuullutkaan. Tuon otan kyllä käyttöön kun ilmaiseksi saa tallentaa 5Gt.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja J4M4N3 » Su Heinä 22, 2012 20:37

Jamppa kirjoitti:
J4M4N3 kirjoitti:

No jopas! Kiitos! En tuollaisesta oo kuullutkaan. Tuon otan kyllä käyttöön kun ilmaiseksi saa tallentaa 5Gt.

Itsekin kuulin kyseisestä palvelusta vasta MikroPc:stä jota tuli luettua kahvitauolla töissä, siinä oli pilvipalvelujen vertailu ja Icloud taisi olla paras
J4M4N3
Weltmeister

Seuraava

Paluu Muu keskustelu