Tekniset vempaimet

Kaikenlaista keskustelua maan ja taivaan väliltä.

Re: Tekniset vempaimet

ViestiKirjoittaja BigBoss » Ti Maalis 13, 2018 22:29

superzeppo kirjoitti:Testasin äskettäin halvat Bluetooth-kuulokkeet JBL:ltä ja Xiaomi Mi Band 2 aktiivisuus/unirannekkeen.

Kiinnostuneet voivat käydä kurkkaamassa YouTubesta mitä mieltä olin, mutta jos jotakuta kiinnostaa kyseiset laitteet, niin voin a) kertoa lisää niistä ja b) vaikka myydä ne kevyesti alennettuun hintaan.

Oliko mitkä JBL:t? Itse juuri pudotin ja hajotin vanhat hyvät vastamelukuulokkeeni ja ostin tilalle lähiprismasta 29 eurolla JBL T460 kuulokkeet. Kyllä näillä pärjää, mutta ei nämä ainakaan mitään priimaa ole :D
BigBoss
Saunamajuri

ViestiKirjoittaja superzeppo » Ke Maalis 14, 2018 5:18

BigBoss kirjoitti:
superzeppo kirjoitti:Testasin äskettäin halvat Bluetooth-kuulokkeet JBL:ltä ja Xiaomi Mi Band 2 aktiivisuus/unirannekkeen.

Kiinnostuneet voivat käydä kurkkaamassa YouTubesta mitä mieltä olin, mutta jos jotakuta kiinnostaa kyseiset laitteet, niin voin a) kertoa lisää niistä ja b) vaikka myydä ne kevyesti alennettuun hintaan.

Oliko mitkä JBL:t? Itse juuri pudotin ja hajotin vanhat hyvät vastamelukuulokkeeni ja ostin tilalle lähiprismasta 29 eurolla JBL T460 kuulokkeet. Kyllä näillä pärjää, mutta ei nämä ainakaan mitään priimaa ole :D

T450BT, oli tosi mukava yllätys, että olivat niin kevyet. Mutta mulla on kunnon Sonyt olemassa, joten äänenlaatu ei kyllä ollut mitään niihin verrattuna.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ke Maalis 28, 2018 15:28

Onko Seppo perehtynyt tarkemmin älykaiuttimiin?
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja superzeppo » Ke Maalis 28, 2018 15:29

Jamppa kirjoitti:Onko Seppo perehtynyt tarkemmin älykaiuttimiin?

Ei, kun eivät oikein Suomessa pelaa.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja tietäjä3000 » To Huhti 19, 2018 17:40

Oisko Sepolla suositella puhelinta 400€ hintaluokassa? Kameran ei tarvitse olla mikään ihmeellinen, mutta muistia saisi olla siinä määrin, ettei sen kanssa tarvitse kikkailla.
"Aerodynamics are for people who can't build engines" -Enzo Ferrari
tietäjä3000
GP-voittaja

ViestiKirjoittaja tietäjä3000 » To Huhti 19, 2018 18:34

tietäjä3000 kirjoitti:Oisko Sepolla suositella puhelinta 400€ hintaluokassa? Kameran ei tarvitse olla mikään ihmeellinen, mutta muistia saisi olla siinä määrin, ettei sen kanssa tarvitse kikkailla.

Niin joo, voisin myös lisätä, että akun kesto on tärkeää, ja koko käteen sopiva. Lisäksi kestävyyttä sillä tavalla, ettei sitä tarvitse pitää kuin kukkaa kämmenellä. Tällä hetkellä puhelimena Sonyn M4, johon olen ollut muistia lukuunottamatta erittäin tyytyväinen, mutta alkaa olla jo aika päivittää.
"Aerodynamics are for people who can't build engines" -Enzo Ferrari
tietäjä3000
GP-voittaja

ViestiKirjoittaja superzeppo » Pe Huhti 20, 2018 4:50

Nokia 7 Plus
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja superzeppo » To Touko 03, 2018 12:20

Windowsiin tulee taas 1803-päivitys. Se poistaa jälleen kerran käytöstä palautuspisteen, ja laittaa fast startupin päälle. Muistakaa laittaa nuo takaisin, kun päivitätte.

Mitään isoja vikoja en ole huomannut. Uutena ominaisuutena Microsoft kerää nyt aktiviteettitietoja ja lähettää ne palvelimelleen. Sen voi kytkeä asetuksissa pois päältä.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja superzeppo » To Touko 31, 2018 7:03

Mulla on Hopeisessa Omenassa myynnissä MacBook Pro ja iPhone 7. Jos kiinnostaa, niin ottakaa yhteyttä sitä kautta.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ti Heinä 17, 2018 17:49

Älykelloa oon harkinnut ostaa. Aika laaja kirjo niitä on tarjolla ja vaikea päättää millaisen ostaisin.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja superzeppo » Ti Heinä 17, 2018 20:20

Jamppa kirjoitti:Älykelloa oon harkinnut ostaa. Aika laaja kirjo niitä on tarjolla ja vaikea päättää millaisen ostaisin.

Mulla on ollut 1. sukupolven Huawei Watch nyt kaks ja puol vuotta. Vieläkään ei oo parempaa markkinoilla. Käytännössä safiirilasi on aika pakollinen näissä, jos meinaa koko ajan käyttää.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ke Heinä 18, 2018 5:29

superzeppo kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:Älykelloa oon harkinnut ostaa. Aika laaja kirjo niitä on tarjolla ja vaikea päättää millaisen ostaisin.

Mulla on ollut 1. sukupolven Huawei Watch nyt kaks ja puol vuotta. Vieläkään ei oo parempaa markkinoilla. Käytännössä safiirilasi on aika pakollinen näissä, jos meinaa koko ajan käyttää.

https://www.power.fi/puhelimet-ja-tarvi ... /p-472677/

Tuollaiseen oon nyt päätynyt. Mitä Seppo sanoo, onko ihan ok?
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja superzeppo » Ke Heinä 18, 2018 6:28

Jamppa kirjoitti:
superzeppo kirjoitti:

Onko sulla Samsungin puhelin? Tuo käyttää kaikkia Samsungin sovelluksia, eli OnePlussalla ja muilla jää osa toiminnoista käyttämättä. Ei siis ole Android. Android Wearilla on kyllä tosi huono valikoima tällä hetkellä.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ke Heinä 18, 2018 7:27

superzeppo kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:
superzeppo kirjoitti:

Onko sulla Samsungin puhelin? Tuo käyttää kaikkia Samsungin sovelluksia, eli OnePlussalla ja muilla jää osa toiminnoista käyttämättä. Ei siis ole Android. Android Wearilla on kyllä tosi huono valikoima tällä hetkellä.

Aa, no sitten. Ajattelin että olis toiminut OnePlussan kanssa kun on Android.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ke Heinä 18, 2018 12:41

Muropaketti oli testannut tuota kelloa OnePlussan kanssa ja sen mukaan toimi ihan hyvin. Jotkut ominaisuudet kuulemma pienellä viiveellä.
Jamppa
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Muu keskustelu