Kanavapaketit

Kaikenlaista keskustelua maan ja taivaan väliltä.

Re: Kanavapaketit

ViestiKirjoittaja Kaido » To Helmi 18, 2016 16:32

Osku90 kirjoitti:Juu paikkakunnan ja nimimerkin yhdistelmästä oon mielikuvani muodostanut. Ei tosiaan miksikään vittuiluksi ollut tarkoitettu vaikka asuisit missä.

Emmä sitä missään nimessä pahalla ottanu ja se mun kommentti nyt oli vaan sellanen heitto huumorilla :)
Kaido
GP-voittaja

ViestiKirjoittaja Jamppa » Pe Helmi 19, 2016 7:49

Jahas, maikkari sitten meni nostamaan total sportin hintaa. Ennen se oli 19,90e/kk ja nyt hinta on nostettu 24,90e/kk. Tuo rahastus menee jo ihan käsittämättömäksi. Pakettien sisältö pienenee, mutta hinta vaan jatkaa nousua.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja superzeppo » Pe Helmi 19, 2016 8:01

Ei sieltä Sportilta tule enää kuin F1, maastohiihto, laskettelu ja jääkiekon MM. Ei nyrkkeilyä, ei EHT:ia, ei rallia, ei mitään. Varma tapa tappaa formulat Suomessa.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja Osku90 » Pe Helmi 19, 2016 8:14

"Jos yrityksen tavoitteena on esimerkiksi lisätä myyntiään tietylle kohderyhmälle 50% kahdessa vuodessa, voisi oikea strategia olla tuotteen hinnan lasku ja sitä kautta kysynnän lisääminen. Hinta ei kuitenkaan ole ainoa tapa saavuttaa kasvutavoitteet. Sama tavoite voidaan saavuttaa myös palvelumallia tai asiakasviestintää kehittämällä hinnasta tinkimättä."

Miten maikkari mielestänne onnistui tuotteen hinnoittelussa, palvelumallissa tai asiakasviestinnässä? MTV pyrki parantamaan tulostaan heikentämällä kaikkia kolmea tekijää. Hyvin meni. Jos niitä oikeasti kiinnostaisi asiakas pätkääkään, niin formulapakettia myytäisiin kuten ennenkin.
Jules Bianchi, you'll always race in our hearts! #CiaoJules
Osku90
Monacon voittaja

ViestiKirjoittaja Dzeko » La Helmi 27, 2016 13:34

Viasat-paketti taitaa olla aika kova sana. Toki myös Nelonen Prokin.
Dzeko
Testikuski

ViestiKirjoittaja Jartzan » Su Helmi 28, 2016 17:46

No mikä nyt sitten olisi hyvä k-paketti?
Mulla on Elisan härvelit ja MTV-sport. Toissa kaudella se oli parempi kuin viime kaudella. Tallentamis ominaisuudet tipahti kokonaan pois.
Nyt mulla on uusi Elisan boxi jolla piti pystyä tallentamaan myös Maxia, mutta ilman soittoa asiakaspalveluun en ole vielä pystynyt tallentamaan Maxilta mitään.
Onkoha se sitten katsomo hommattava?
Paitsi että mukava seitsemän päivän arkisto löytyi, jossa on myös F-1 testeistä ohjelmat katsottavissa. Kyllä kait myös jatkossa harjoituksetkin sieltä löytyy.
Jartzan
Kilpakuljettaja

ViestiKirjoittaja Kaido » Ti Maalis 15, 2016 7:29

Tuli sitten eilen tilattua Total Sport -paketti dnan kautta, korttikin löyty valmiiksi sieltä niin avaus onnistu samantien.
Kaido
GP-voittaja

ViestiKirjoittaja Jamppa » To Maalis 17, 2016 11:10

Kyllä sai taas vääntää ja kääntää, että sai maxin näkymään. DNA:n kaveri kuitenkin hoiti homman hienosti puhelimessa ja sai lopulta ongelman korjattua. Kyllä olis itku tullut aamuyöllä, jos ei olisi harjoitukset näkyneet :D
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Kaido » To Maalis 17, 2016 12:09

Jamppa kirjoitti:Kyllä sai taas vääntää ja kääntää, että sai maxin näkymään. DNA:n kaveri kuitenkin hoiti homman hienosti puhelimessa ja sai lopulta ongelman korjattua. Kyllä olis itku tullut aamuyöllä, jos ei olisi harjoitukset näkyneet :D

Etkös sä tilannutkaan katsomoa?
Kaido
GP-voittaja

ViestiKirjoittaja Jamppa » To Maalis 17, 2016 14:35

Kaido kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:Kyllä sai taas vääntää ja kääntää, että sai maxin näkymään. DNA:n kaveri kuitenkin hoiti homman hienosti puhelimessa ja sai lopulta ongelman korjattua. Kyllä olis itku tullut aamuyöllä, jos ei olisi harjoitukset näkyneet :D

En kun tuon total sportin. Tarkoitus oli kyllä ensin tilata nettiinn, mutta otin sitten telkkariin.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Kaido » To Maalis 17, 2016 15:12

Jamppa kirjoitti:
Kaido kirjoitti:

En kun tuon total sportin. Tarkoitus oli kyllä ensin tilata nettiinn, mutta otin sitten telkkariin.

Joo ku mä muistelin et sä olisit sanonu, että sait sen verran hyvän tarjouksen katsomon total sportista et otat sen.
Kaido
GP-voittaja

ViestiKirjoittaja Jamppa » To Maalis 17, 2016 15:14

Kaido kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:
Kaido kirjoitti:

Joo ku mä muistelin et sä olisit sanonu, että sait sen verran hyvän tarjouksen katsomon total sportista et otat sen.

Joo sain hyvän tarjouksen total sportille. Oon voinu vahingossa kirjoittaa siihen katsomosta, mutta tarkoittanu kyllä ihan telkkarin puolelle :D
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Kaido » To Maalis 17, 2016 16:28

Jamppa kirjoitti:Joo sain hyvän tarjouksen total sportille. Oon voinu vahingossa kirjoittaa siihen katsomosta, mutta tarkoittanu kyllä ihan telkkarin puolelle :D

Eli saitko DNAlta sen 3kk ilmaiseksi tarjouksen mistä puhuit? Mä en saanut kuin 1kk ilmaiseksi, sit se korttimaksu on ilmanen ensimmäiset 3kk.
Kaido
GP-voittaja

ViestiKirjoittaja Jamppa » To Maalis 17, 2016 16:31

Kaido kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:Joo sain hyvän tarjouksen total sportille. Oon voinu vahingossa kirjoittaa siihen katsomosta, mutta tarkoittanu kyllä ihan telkkarin puolelle :D

Eli saitko DNAlta sen 3kk ilmaiseksi tarjouksen mistä puhuit? Mä en saanut kuin 1kk ilmaiseksi, sit se korttimaksu on ilmanen ensimmäiset 3kk.

Joo sieltä sai tuollaisen tarjouksen.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Kaido » To Maalis 17, 2016 16:35

Jamppa kirjoitti:
Kaido kirjoitti:

Joo sieltä sai tuollaisen tarjouksen.

Okei no hyvät sulle :D
Kaido
GP-voittaja

EdellinenSeuraava

Paluu Muu keskustelu