Ostamisen ihanuus, mitä tänään tuli ostettua?

Kaikenlaista keskustelua maan ja taivaan väliltä.

Re: Ostamisen ihanuus, mitä tänään tuli ostettua?

ViestiKirjoittaja BigBoss » La Marras 03, 2018 15:13

Dino246 kirjoitti:
BigBoss kirjoitti:Eilen tuli ostettua oma asunto :cool:

Sama. Tosin tätä ei varsinaisesti itselle vaan sijoitusasunnoksi. Korkojen nousulla tosiaan uhkailevat mutta kun sekä oma asuntolaina että tähän sijoitusasuntoon otettu pieni laina ei ole pääomaltaan suuria niin jos ei ihan sinne 90-luvun lamavuosien korkoihin mennä niin eipä ole mitään huolta. Ja sikäli kun tuohon nyt vaan vuokralaisen saa niin tuon asunnon pitäisi alkaa saman tien tuottamaan hieman, ja kun laina on muutaman vuoden päästä maksettu niin sitten jo vähän paremmin.

Itse kans oon miettinyt josko jättäisi tämän nyt ostetun aikanaan itselle sijoutusasunnoksi. Ei kuitenkaan ollut sieltä kalleimmasta päästä eikä isoja remppojakaan ole lähitulevaisuudessa tulossa. Sijaintikin on parin km päässä yliopistosta niin kyllähän tuohon helposti luulisi vuokralaisenkin löytävän.
BigBoss
Saunamajuri

ViestiKirjoittaja Dino246 » La Marras 03, 2018 17:48

BigBoss kirjoitti:
Dino246 kirjoitti:
BigBoss kirjoitti:Eilen tuli ostettua oma asunto :cool:

Sama. Tosin tätä ei varsinaisesti itselle vaan sijoitusasunnoksi. Korkojen nousulla tosiaan uhkailevat mutta kun sekä oma asuntolaina että tähän sijoitusasuntoon otettu pieni laina ei ole pääomaltaan suuria niin jos ei ihan sinne 90-luvun lamavuosien korkoihin mennä niin eipä ole mitään huolta. Ja sikäli kun tuohon nyt vaan vuokralaisen saa niin tuon asunnon pitäisi alkaa saman tien tuottamaan hieman, ja kun laina on muutaman vuoden päästä maksettu niin sitten jo vähän paremmin.

Itse kans oon miettinyt josko jättäisi tämän nyt ostetun aikanaan itselle sijoutusasunnoksi. Ei kuitenkaan ollut sieltä kalleimmasta päästä eikä isoja remppojakaan ole lähitulevaisuudessa tulossa. Sijaintikin on parin km päässä yliopistosta niin kyllähän tuohon helposti luulisi vuokralaisenkin löytävän.

Mekin pitkään harkittiin kun tähän nykyiseen paritalon puolikkaaseen reilut 1,5 vuotta sitten muutettiin, että josko olisi jättänyt silloisen kaksion itselle ja pistänyt vuokralle, mutta tuosta kaksiosta saatiin loppujen lopuksi sen verran hyvä hinta niin annettiin mennä ja päätettiin että katsellaan myöhemmin josko jostakin tulisi joku hyvä sijoitusasunto vastaan. Nyt löytyi hyvä yksiö sopuhintaan niin päätettiin kokeilla.
Dino246
Maksukuski

ViestiKirjoittaja superzeppo » La Tammi 19, 2019 18:07

Kävin ostamassa Clasulta seinäkellon. Neljässä tunnissa edistänyt 3 minuuttia ja pitää ihan uskomatonta rohinaa. Maksoi 15€...
superzeppo
Tekninen tuki

Edellinen

Paluu Muu keskustelu