Cmore F1

Vapaampaa keskustelua lajia sivuten.

Re: Cmore F1

ViestiKirjoittaja James » Pe Maalis 15, 2019 18:20

Haukuin maanrakoon ton burgerimiehen jo kun maikkari siitä ilmoitti. Toivottavasti onnistun välttämään lähetykset missä tätä sontaa tarjoillaan. Ruokaohjelmat erikseen niille joita kiinnostaa.
#KeepFighting Michael
James
Kartingkuski

ViestiKirjoittaja Jamppa » Pe Maalis 15, 2019 19:07

James kirjoitti:Haukuin maanrakoon ton burgerimiehen jo kun maikkari siitä ilmoitti. Toivottavasti onnistun välttämään lähetykset missä tätä sontaa tarjoillaan. Ruokaohjelmat erikseen niille joita kiinnostaa.

Itse en ohjelmaa katsonut, mutta kyllähän tuo haukuttiin facebookissa, twitterissä, yms

Selostaja ei ole rahaa lähettää paikalle, mutta burgerimies kylläkin...
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja WEBERMAN » Ma Maalis 18, 2019 0:46

No minä katsoin tuon sirkusohjelman siksi,kun siellä voi satunnaisen diidadaa jutun lisänä tulla ehkä jotain asiaakin. No nyt tämä oli jo aivan samaa,kuin mitä meillä tämä yhtä pyöreä koomikko öö joku Hedberg ,minkä joku on nostanut stand up kärkeen,mitä en todellakaan ymmärrä. Se voi ehkä johtua siitä ettäolen katsonut vastaavia esityksiä ennen kuin meillä niistä tiedettiin yhtään mitään. Sama pätee karaokeen mikä tosin on mainio tapa tehdä itsestään koomikko.

Todellakin tämä pitää nyt sietää sponsorien vuoksi. Heidän näkemyksensä mukaan tuo traktoripullingin tähtien sukulaismies vetää muutakin moottoriurheiluhenkistä porukkaa katsomoon. No ehkäpä näin voi olla tietyn prosentin osalta. Itse arvioisin kyllä että kun poisluetaan hienostelijat ja uusavuttomat,niin kukaan ei ruokarekka ja suppeasta ravintolareissusta hyödy paljoakaan. Minulla jo pakkosyöttönä tulee parempaa michelin ym tasolla. Ei se ruoka-annos muutu yhtään paremmaksi, vaikka se kerrottaisiinkin aivan suomalaisin voimin.

Eli minä olen tottunut aina maailmalla liikkuessani katselemaan parkkipaikoille,jos niitä on,eli mitä täydempi,sitä parempi. Toinen aivan yksinkertainen konsti on tehdä pieni kysely,eli haastattelu paikallisilta sieltä täältä. Tähän voihukkua aikaa ehkä jopatuntikin tai enemmän. Tosinminulla ei koskaan ole ollut niin kiire,etteikö aikaa olisi tärkeiden tietojen saantiin oudolla alueella. Ja useimmissa maissa auttaa jo se että osaa sanoa edes pari kohteliaisuutta alkukielellä ja luonnollisesti osata tervehtimisseremoniat.

Että aivan samaa diibadaabaa tuo on,mihin sirkusmääritelmä sopii oikein hyvin. Täyteohjelmaa,kuten muutaman sekunnin näytöt talvitesteistä itse ajamisestakin. Selostusosioon en ole tyytyväinen,vaikka .oo parhaansa tekeekin. Kun ei mukana ole riittävät suhteet omaavaa henkilöä,esim Salo tai Vilander ei minua kinnostavasta tiedosta ole puhettakaan. Pitää saada tietoa Pirelliltä,tallipäälliköiltä tai vastaavilta radan kunnosta,eli pinnasta ja lämpötilasta online. Emme näemmä voi mitään sille asialle,että ohjelma on tehty vihreitä dementikkoja varten ennakoiden niitä tulevia 700000 sähköauton suomalaisomistajia.

Aina pitää luontoa suojella,kuten minä harrastajakalastajana olen tehnyt jo 60 luvulta alkaen,vaan kaikessa pitää olla terve järki mukana,kuten myös suhteellisuuden taju. Eli mistä tulee sähköä ja miten ja kuka maksaa laulujen lunnaat?

Se siitä. Sorry aiheesta eksyminen.
Nothing beats the sound of WEBER s
WEBERMAN
Foorumin Vetomies 2017

ViestiKirjoittaja WEBERMAN » Ma Maalis 18, 2019 2:00

Niin tuli mieleen yhtäkkiä näin jälkikäteen ns.älytelevision omistajana,että pitäisikö minun kytkeä se nettiyhteydelle? Jos vaikka lähitulevaisuudessa saisin suoran yhteyden Tuomiseen ja Oikariseen. Ehkä Juuselan poikakin kaipaisi välillä vähän ripitystä. Tosin jos verrataan pastori Saareen,niin selostuspuolella parannus onollut jonkun 70 prosenttia.Vilander asuu tuossa lähellä että siellä voin vaikka mennä käymään silloin kun ei ole kisareisuilla ja on ehtinyt huilata riittävästi.

No vitsit vitseinä, mutta yhtä asiaa olen hieman ihmetellyt tässä hetken aikaa. Eli maksaahan tuo C more hieman kuukaudessa,mutta ehkä se riippuu siitä minkä palvelun kautta ja millaisena pakettina sen on hankkinut. Muistan taannoin,ettäjos olisin halunnut katsoa jotain tiettyä kanavaa niinse ei kulunut valikoimiin. Mutta kysymälllä selvisi,että voin vaihtaa paketin toiseen, mistä löytyy disccovery perheen lisäksi myös vakioautojen,prototyyppien,ym lisäksi moottoriurheilua 24h.

No samalla mennään edelleenkin. Eli vaikka en ole tyytyväinen Mtv,n tarjontaan,niin kyllä minä vielä sentään voin maksaa sen reilut parikymppiä kuukaudessa,että näen 205HD kanavalta 58 prosentin kenttävoimakkudella kaikki suorana ilman nettiä. Boxi myös tallentaa kaikki virheettömästi,vaikka ruudussa välillä välähtää teksti, että nopeus on liian alhainen tqllennukseen. Minä en todellakaan edes jonkun kolmenkympin säästön takia ala nyhräämään netissä että näkisinkö kisat ilmaiseksi rosvokanavilta.

Eli tällä halusin sanoa että ottakaa nyt ihmeessä selvää mitä muita kanavia voitte valita samaan hintaan.
Nothing beats the sound of WEBER s
WEBERMAN
Foorumin Vetomies 2017

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ma Maalis 18, 2019 15:44

Silloin pitää takoa, kun rauta on kuumaa...

Maikkari on tehnyt vasta 24 uutista Bottaksesta eilisen voiton jälkeen :D
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja BigBoss » Ma Maalis 18, 2019 16:52

Jamppa kirjoitti:Silloin pitää takoa, kun rauta on kuumaa...

Iltaan mennessä lienee vielä muutama lisää :mrgreen:
BigBoss
Saunamajuri

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ma Maalis 18, 2019 16:53

BigBoss kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:Silloin pitää takoa, kun rauta on kuumaa...

Iltaan mennessä lienee vielä muutama lisää :mrgreen:

Tuli taas just yks ;D
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ma Maalis 18, 2019 20:14

Ja lisää pukkaa...
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ti Maalis 19, 2019 14:31

Kuusi uutista taas lisää aiheeseen liittyen...
Jamppa
Site Admin

Edellinen

Paluu Formula 1 - vapaa keskustelu