KIMI versus FERNANDO - kumpi on parempi?

Vapaampaa keskustelua lajia sivuten.

ViestiKirjoittaja Justus » Ke Huhti 18, 2012 17:24

Minun mielestäni aika loputon suo pistää monessakin asiassa jotain paremmuus järjestykseen. Tietyllä hetkellähän on aina joku paras ja se voi muuttua jo seuraavana päivänä. Mielipiteitä tietysti on ja kaikenmaailman vertauksia, mutta paha sanoa mitään absoluuttista totuutta. Esim. itsehän kannatan enemmän Kimiä, mutta en voi sanoa rehellisesti onko sen parempi kuin Fernando. Mielelläänhän sitä suosikkiaan pitää parempana. :roll: :?: Ja listojahan saa tietysti tehdä, mutta itse en niitä kovin vakavasti ota, mielipiteitähän on monia. Mikäänhän ei ole kiveen hakattua.
Justus
Testikuski

ViestiKirjoittaja Wille » Ke Huhti 18, 2012 23:58

Justus kirjoitti:Minun mielestäni aika loputon suo pistää monessakin asiassa jotain paremmuus järjestykseen. Tietyllä hetkellähän on aina joku paras ja se voi muuttua jo seuraavana päivänä. Mielipiteitä tietysti on ja kaikenmaailman vertauksia, mutta paha sanoa mitään absoluuttista totuutta. Esim. itsehän kannatan enemmän Kimiä, mutta en voi sanoa rehellisesti onko sen parempi kuin Fernando. Mielelläänhän sitä suosikkiaan pitää parempana. :roll: :?: Ja listojahan saa tietysti tehdä, mutta itse en niitä kovin vakavasti ota, mielipiteitähän on monia. Mikäänhän ei ole kiveen hakattua.

Ei muuten, mutta sulla on pikkusen komia logo tuossa kuvassa :) Eiköhän ne lahtelaiset tyydy hopeaan!!
I was having a shit
Wille
Testikuski

ViestiKirjoittaja Justus » To Huhti 19, 2012 8:19

Wille kirjoitti:
Justus kirjoitti:Minun mielestäni aika loputon suo pistää monessakin asiassa jotain paremmuus järjestykseen. Tietyllä hetkellähän on aina joku paras ja se voi muuttua jo seuraavana päivänä. Mielipiteitä tietysti on ja kaikenmaailman vertauksia, mutta paha sanoa mitään absoluuttista totuutta. Esim. itsehän kannatan enemmän Kimiä, mutta en voi sanoa rehellisesti onko sen parempi kuin Fernando. Mielelläänhän sitä suosikkiaan pitää parempana. :roll: :?: Ja listojahan saa tietysti tehdä, mutta itse en niitä kovin vakavasti ota, mielipiteitähän on monia. Mikäänhän ei ole kiveen hakattua.

Ei muuten, mutta sulla on pikkusen komia logo tuossa kuvassa :) Eiköhän ne lahtelaiset tyydy hopeaan!!

Toivoa sopii, mutta kyllähän siellä kova hinku ottaa se ensimmäinen. Helpolla ei tule kummallekkaan.
Justus
Testikuski

ViestiKirjoittaja Pete-65 » To Huhti 19, 2012 11:23

Ainakin yhdessä asiassa Kimi on Absoluuttisesti mitattuna Alonsoa huomattavasti paljon parempi: Kimi ei ole ollut osallisena yhteenkään skandaaliin mitä F1-sarjassa on hänen aikakaudellaan tapahtunut.
Pete-65
Kartingkuski

ViestiKirjoittaja Alexei » To Huhti 19, 2012 11:32

Pete-65 kirjoitti:Ainakin yhdessä asiassa Kimi on Absoluuttisesti mitattuna Alonsoa huomattavasti paljon parempi: Kimi ei ole ollut osallisena yhteenkään skandaaliin mitä F1-sarjassa on hänen aikakaudellaan tapahtunut.

Tuo on kyllä totta. Vaikka allekirjoittanut Alonson kuskina todella korkealle rankkaakin, löytyy Alonson uralta tapahtumia jotka jättävät pysyvän tahran miehen uralle.
Alexei
Samurai

ViestiKirjoittaja waldo39 » To Huhti 19, 2012 17:07

Nopeudella noita kahta kuljettajaa ei voi erottaa. Mutta melkein kaikessa muussa noi kuljettajat, eli Raikkonen ja Alonso eroavat toisistaan. Esim. Työskentely tavoiltaan noi kaksi ainakin näyttäisi eroavan, ja yksi asia missä Alonso suorastaan jyrää Raikkosen on ¨tallin haltuun ottaminen¨vai miten sen nyt sanoisi, eli Alonso tuntuu saavan joskus vähän turhan helposti sen ykköskuskin aseman. Esim. Renaultilla Fisichellalla tuntui aina olevan enemmän murheita kuin Alonsolla. Mistähän johtui. kausi 2007 taisi olla Alonson ainut kausi jolloin hän ei saanut sitä parempaa kohtelua kuin tallikaverinsa(hamilton) ja hyvinhän Hamilton ajoi tulokkaaksi Alonsoa vastaan. Kumma juttu.

Raikkonen on voittanut David Couldhardin, Montoyan ja Massan rehdillä ajamisella ja kylmällä nopeudella :P Tälläkin hetkellä näyttää vahvasti siltä että Raikkonen ja Grosjean saa täysin tasavertaisen kohtelun tallin sisällä, kun taas Alonso ja Massa..... :(
waldo39
GP-voittaja

ViestiKirjoittaja Alexei » To Huhti 19, 2012 17:37

En tiedä mitä mieltä muut käyttäjät ovat, mutta minun mielestäni tämä ketju alkaa jo olemaan aika turha. Tuolla Kuljettajien alueella on oma ketjunsa, jossa näitä kuskien paremmuusasioita voi puida loputtomiin asti.
Perustin tämän ketjun silloin foorumin alkuaikoina (ei tämä vanha foorumi ole vieläkään) siksi, koska tästä aiheesta on tykätty roskapalstoilla jarnata loputtomiin. Itsekin olen sitä harrastanut. Nyt taitaa tosiaan olla turha ketju, mitä mieltä muut olette?
Alexei
Samurai

ViestiKirjoittaja Wille » To Huhti 19, 2012 23:08

Alexei kirjoitti:En tiedä mitä mieltä muut käyttäjät ovat, mutta minun mielestäni tämä ketju alkaa jo olemaan aika turha. Tuolla Kuljettajien alueella on oma ketjunsa, jossa näitä kuskien paremmuusasioita voi puida loputtomiin asti.
Perustin tämän ketjun silloin foorumin alkuaikoina (ei tämä vanha foorumi ole vieläkään) siksi, koska tästä aiheesta on tykätty roskapalstoilla jarnata loputtomiin. Itsekin olen sitä harrastanut. Nyt taitaa tosiaan olla turha ketju, mitä mieltä muut olette?

Alkaa olemaan juu.. Eiköhän täällä jo kaikki tiedä ettei näitä kahta kuljettajaa voi oikein vertailla kun ovat kummatkin niin hyviä!
I was having a shit
Wille
Testikuski

ViestiKirjoittaja erwinen » To Huhti 19, 2012 23:15

erwinen kirjoitti:Mukavaa lukea asiallista keskustelua ;)( Jampalle nostan hattua tästä foorumista ) Itse en yksinkertaisesti jaksa lähteä väittelemään maailmanmestareiden paremmuudesta , koska se ei johda mihinkään . Arvostan kumpaakin kuljettajaa ja uskon että myös herrat arvostavat ja kunnioittavat toisiaan ainakin radalla ja varmaan siviilissäkin .

Lainasin itse itseäni jostain tammikuulta , joten vastaukseni lienee selviö 8)
erwinen
Maksukuski

ViestiKirjoittaja Fakta » Pe Huhti 20, 2012 10:10

Alexei kirjoitti:En tiedä mitä mieltä muut käyttäjät ovat, mutta minun mielestäni tämä ketju alkaa jo olemaan aika turha. Tuolla Kuljettajien alueella on oma ketjunsa, jossa näitä kuskien paremmuusasioita voi puida loputtomiin asti.

Turha on kyllä ja voi munkin puolesta poistaa.

Sinänsä tämä aloitus kertoo hyvin tämän fooruminen kehityskaaren. Muistaakseni Jamppa perusti tämän kyllästyttyään maikkarin harjoittamaan mielivaltaiseen viestien poistamiseen ja täällä olisi sitten rauhassa saanut vääntää keskustelua herättävistä asioista. Vääntöhalut loppuivat onneksi lyhyeen ja tästä tuli nopeaan tahtiin erittäin asiallinen foorumi.
Fakta
Mestarikandidaatti

ViestiKirjoittaja Jamppa » Pe Huhti 20, 2012 10:44

Vaikea se on loppupeleis määritellä kumpi mihistä on nopeampi. Pitäis laittaa samaan talliin ajamaan ja tasapuolinen kohtelu nii siinä sitten nähtäis.

Molemmille on asioita puolesta ja vastaan, kun keskustellaan paremmuudesta. Mielipidekysymys tämä on.
Jamppa
Site Admin

Re: KIMI versus FERNANDO - kumpi on parempi?

ViestiKirjoittaja Juddo » Ti Heinä 30, 2013 16:02

Räikkönen.
KISSAT KOIRIA
Juddo
Mestarikandidaatti

ViestiKirjoittaja riksadaa » Su Syys 22, 2013 0:14

Nythän se selviää kun veikkoset lyödään samaan talliin >:)
riksadaa
Kilpakuljettaja

ViestiKirjoittaja waldo39 » La Kesä 21, 2014 17:09

Tässä aiheessa ei ole paljon keskusteltu, mutta onhan toki näiden kahden kuskin välinen ero tullut tyystin selväksi. Mutta miksi näin että kahden maailmanmestarin välinen ero tänään ajettavissa Itävallan aika-ajoissa oli 1,5 sek. vaikka rata on yksi kalenterin lyhimmistä? :? Tää aihe kun on niin on hyvä keskustella täällä :D
Lehdistö: ¨Kimi, oletko vihainen?¨ Kimi: ¨Olut helpotti.¨ < Unkarin GP 2015 >
waldo39
GP-voittaja

ViestiKirjoittaja Eci__ » La Kesä 21, 2014 17:11

Kyllähän tämä kausi sen karun totuuden on näyttänyt selvästi.
"In any field of endeavor, anything that can go wrong, will go wrong"
Eci__
Mestarikandidaatti

EdellinenSeuraava

Paluu Formula 1 - vapaa keskustelu