Minkälaista porukkaa foorumille kirjoittelee?

Vapaampaa keskustelua lajia sivuten.

Kuinka vanha olet?

0-17
18
27%
18-30
35
52%
31-45
11
16%
46-60
3
4%
Yli 60
0
Ei ääniä
En halua kertoa
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 67

Re: Minkälaista porukkaa foorumille kirjoittelee?

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » Su Tammi 12, 2014 2:26

No morjesta vielä uudelleen kaikille foorumilaisille!

Minä Hartikainen35 olen 18-vuotias tuleva autoasentaja Pohjois-Savosta. Formuloita olen seurannut nyt aktiivisesti kolmen kauden verran ja nyt siis korkataan neljättä sesonkia. Pää asiassa kiinnostukseni kohdistuu kuitenkin jääkiekkoon, mutta Formulat ja etenkin kuninkuus luokka F1 on vahva kakkonen. Näitä lajeja rakastan yli kaiken!

Muutoin olen sellainen huumorilla höystetty kiero savois kundi. Kuten meitä muualla siten kutsutaan :D Kuuntelen eniten kone musiikkia ja ajelen VW Golf V mk5:sella. Autojen laittelu on lähellä sydäntä tottakai ja nyt laitellut tuota VW:n ulkonäköä ja hifi puolta. Harrastan metsästystä, kalastusta, trap ammuntaa, harraste sählyä ja harraste jääkiekkoa kavereiden kanssa. Omille muuttaminen on tiedossa ensi kesänä kunhan olen ensin valmistunut. Ensiviikolla tiedossa päättötyön teko. Peugeot 407 jakopää remontti.

Kyselkää lisää jos sille tuntuu :cool:
Hartikainen35
Testikuski

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ke Huhti 02, 2014 14:49

Taas on tullut paljon uutta porukkaa foorumille. Itseänsä saa esitellä, jos haluaa.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja superzeppo » Ma Loka 27, 2014 7:27

Nyt on tullut viimeaikoina paljon uusia foorumilaisia. Rohkeesti vaan kertomaan, minkälainen kirjoittelija sen nimimerkin takaa löytyy. Saa myös kertoa, miten löysi foorumille.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja Cmoney » To Loka 30, 2014 1:05

Löysin tämän foorumin uusimman Vauhdin Maailman maininnan perusteella.
Olen nyt 32-vuotias, ja seurannut F1iä keväästä 1993 lähtien.
Cmoney
Keltanokka

ViestiKirjoittaja Jamppa » To Loka 30, 2014 7:39

Cmoney kirjoitti:Löysin tämän foorumin uusimman Vauhdin Maailman maininnan perusteella.
Olen nyt 32-vuotias, ja seurannut F1iä keväästä 1993 lähtien.

Tervetuloa foorumille!
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja superzeppo » Ma Syys 17, 2018 13:34

Taas muutama uusi aktiivinen kirjoittaja tullut foorumille. Kertokaas vähän itsestänne ja F1-historiastanne. :)
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja Dino246 » Ma Syys 17, 2018 14:51

Nelikymppinen graafikko joka on seurannut F1:iä aktiivisesti kaudesta 1991 ja sitä ennenkin satunnaisesti. Ferrari ja ns. "vanhan liiton kilpatallit", joista jäljellä ikävä kyllä enää Williams, olleet aina lähellä sydäntä mutta en ole koskaan mitenkään fanaattisesti fanittanut mitään tallia tai kuskia. Toki kannatan aina maanmiehiä, mutta Räikkönen on kaikkien aikojen suosikkikuljettaja ihan persoonansa takia, ei pelkästään kansallisuuden vuoksi.

Myös muu moottoriurheilu kiinnostaa, rallia seuraan paljon myös ja olen ollut toimitsijapuolella ralleissa, sprinteissä ja JM-puolella paljonkin. Joskin viime vuosina jäänyt nuo hommat aika vähiin ajanpuutteen takia ja keskittynyt lähinnä katseluun.

Tänne siirryin F1-Forumin puolelta kun kyllästyin totaalisesti forumin moderointilinjaan ja erityisesti siihen kyttäyskulttuuriin että yksittäisiä sanoja raportoidaan moderaattoreille. Yritän yleensä pitää omat viestit asiallisena ja perustella kaiken sanomani mahdollisimman hyvin, mutta välillä saattaa erityisesti kisojen liveseurannassa lipsahtaa joku kirosanakin, ja toisaalta tykkään vähän värittää kirjoituksia välillä joten jos joka sanaan aletaan tarttumaan niin ei ole minun paikkani tuollainen. Toivottavasti täällä ilmapiiri pysyy vähän vapaampana, toki selkeät asiattomuudet ja trollaukset pois karsien.

EDIT: Ai niin, ja nimimerkki tulee Ferrari Dinosta ihan siksi että se on vaan pirun kaunis auto ja ollut ykköshaave alle ajokortti-ikäisesta asti :)
Dino246
Varakuljettaja

ViestiKirjoittaja superzeppo » Ma Syys 17, 2018 15:06

Tervetuloa :macarena:

Täällä on yleensä yritetty pitää keskustelu vapaampana, koska olemme kaikkien F1-fanien foorumi, eikä pelkästään esimerkiksi Kimi- tai Fernando-fanien palsta. Täällä kaikilla saa olla mielipide, vaikka se olisikin väärä :D

Täytyy varmaan omakin tarina tänne päivittää jossain vaiheessa, kun alkuperäisestä esittäytymisestä on jo hetki.

On tosi hieno juttu, että Dino ja muut uudet saavuitte tänne elävöittämään keskustelua tylsän kauden keskellä.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja uuci » Ma Syys 17, 2018 16:16

Olen 23-vuotias nuori mies, joka on katsellut iästään huolimatta ykkösiä jo 15 vuoden ajan. Olen katsonut varmaan yhtäjaksoisesti kaikki kisat siitä lähti. Olen jopa pari kertaa katsomassa ykkösiä käynyt. Olen kans F1-forumilta, mutta en ole hylännyt sitä.
uuci
Kartingkuski

ViestiKirjoittaja superzeppo » Ma Syys 17, 2018 16:38

Tervetuloa :peukku2:
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ma Syys 17, 2018 17:15

Tervetuloa uusille!
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja WEBERMAN » Ma Syys 17, 2018 21:52

Hienoa on aina se,että ollaan heti alussa aktiivisia,ettei tehdä niin kuin minä. Eli rekkaamisesta ehti vierähtää vuosia,ennenkuin ehdin kirjoittelemaan ihmeempiä.

Tämä forumi on siitä hyvä, että tänne eivät kirjoittele muut,kuin moottoriurheilun ystävät.

TERVETULOA.

JK. TUO VIIMEINEN DINO OLI SE HUIPPU. HARMI ETTÄ AIKOINAAN EN OTTANUT TALTEEN. Eli GTB 4 Täydellä historialla, Maranellon vahvistuksineen.

No Aikoinaan en ostanut yhtä vanhaa 911 S Porschea aivan puhelinkeskustelun perusteella ,koska se oli vain vähän muunneltu näytttämään uudemmalta. Kyseisellä yksilöllä oli kuitenkin kilpailuhistoria ja aihiona sen olisi saanut pilkkahinnalla. Toinen fiksumpi osti sen samointein. :twisted:
Nothing beats the sound of WEBER s
WEBERMAN
Foorumin Vetomies 2017

Edellinen

Paluu Formula 1 - vapaa keskustelu