Minkälaista porukkaa foorumille kirjoittelee?

Vapaampaa keskustelua lajia sivuten.

Kuinka vanha olet?

0-17
18
27%
18-30
35
52%
31-45
11
16%
46-60
3
4%
Yli 60
0
Ei ääniä
En halua kertoa
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 67

El Nano
Keltanokka

Viesti Kirjoittaja El Nano » Ti Maalis 20, 2012 14:35

Ikä jääköön salaisuudeks, mut en sentään enää ihan lapsikaan oo :) Formuloita tullu seurattuu varmaan vuodesta 2003 lähtien, ja siitä lähtien oon fanittanut Alonsoa. Buttonista ja Hamiltonista tykkään myös. Kimi kuskina ihan okei, samoin Heikki. Lempitiimejä on McLaren ja Ferrari.

Foorumi vaikuttaa ihan mukavalta, on tullu näitä juttuja lueskeltuu jo pari kuukautta.

erwinen
Maksukuski

Viesti Kirjoittaja erwinen » Ti Maalis 20, 2012 14:54

Voi ku saiski jostain keken julisteen nii heti laittaasin autotallin seinälle :)[/quote] - by Jamppa

Voi kun saiski joskus sellasen talon missä olis autotalli :lol:

Nappe
Keltanokka

Viesti Kirjoittaja Nappe » Ti Huhti 10, 2012 9:26

Ikä: 18, olen seurannut formuloita neljä tai viisi vuotta.

kongu
Ykköskuski

Viesti Kirjoittaja kongu » Ti Huhti 10, 2012 19:53

Minulla ikää 17 vuotta. Formuloita olen seurannut aika kauan, hämärimmät muistikuvat on vuodelta 2001, kun Kimillä oli debyyttikausi F1:ssä Sauberilla ja Häkkisen viimeinen. Olen siis seurannut formuloita pienestä iästä alkaen, mutta formuloihin kunnolla perehtymnen ja tosifanittaminen alkoi silloin kun Kimi siirtyi aikanaan Ferrarille. Sen jälkeen olen seurannut lähes jokaisen kilpailun :)

TemeF1
Monacon voittaja

Viesti Kirjoittaja TemeF1 » La Huhti 14, 2012 23:18

Ikää on 25 vuotta. Heinäkuussa tulee taas yksi lisää. Alkaa ne vanhan sairaudet jo vaivata. :)

Bertsa
GP2-kuski

Viesti Kirjoittaja Bertsa » Ti Huhti 17, 2012 8:11

Itsellänikin ensimmäiset muistikuvat juurikin -94 imola.. Tämän jälkeen paluuta entiseen ei ole ollut :)Kaikki kisat on tullut katsottua siitä lähtien kun Kimi tuli sauberille kuvioihin.. Tarvinneeko edes mainita kuka on suosikkini :oops: Minäkin olen kaveripiirissä melkein ainoa kuka seuraa formuloita aktiivisesti lukuunottamatta 2 kaveria joiden kans on kiva spekuloida ennen ja jälkeen kisan tai aika-ajojen.. Jotkut kaverit taas sanovat, että "mitä järkeä on katsoa kun autot ajaa ympyrää??" :D Yhdyn edellisiin, et tosi asiallinen foorumi ja tosi asialliset kommentoijat..Itsellä tulee enemmän luettua kun kirjoteltua tänne..niin ja ikääkin se 26v..

bbcf1
Formula Ford-kuski

Viesti Kirjoittaja bbcf1 » Ti Huhti 17, 2012 18:55

Bertsa kirjoitti:Jotkut kaverit taas sanovat, että "mitä järkeä on katsoa kun autot ajaa ympyrää??"
Tuo on juuri se kommentti jota kuulee niiltä jotka ei seuraa formuloita.

Alexei
Samurai

Viesti Kirjoittaja Alexei » Ti Huhti 17, 2012 19:08

bbcf1 kirjoitti:
Bertsa kirjoitti:Jotkut kaverit taas sanovat, että "mitä järkeä on katsoa kun autot ajaa ympyrää??"
Tuo on juuri se kommentti jota kuulee niiltä jotka ei seuraa formuloita.
Tästä aiheesta on yhden kaverin kanssa juteltu moneen kertaan. Kaveri on armoitettu futisfani, suurin piirtein palvoo Lionel Messiä. Kaverin mielestä ei ole mitään järkeä katsoa kun autot ajaa ympyrää, meikäläisen mielestä ei ole mitään järkeä katsoa kun aikuiset miehet juoksee pallon perässä :lol:

maantiemies
Kartingkuski

Viesti Kirjoittaja maantiemies » La Touko 26, 2012 22:25

Tätä foorumia tullut seurailtua satunnaisesti ja kirjottelut hoideltu alkoholin -siivittäminä tuonne maikkarin puolelle. Ehkä tänne jotain jatkossa ja selvinpäin? :D Ikää n.30 ja ykkösiä katseltu 90-luvun alkuajoista lähtien, mutta fanaattisemmin jostain ysärin lopuilta... Tervetuloa itelleni.

Alexei
Samurai

Viesti Kirjoittaja Alexei » La Touko 26, 2012 22:27

maantiemies kirjoitti:Tätä foorumia tullut seurailtua satunnaisesti ja kirjottelut hoideltu alkoholin -siivittäminä tuonne maikkarin puolelle. Ehkä tänne jotain jatkossa ja selvinpäin? :D Ikää n.30 ja ykkösiä katseltu 90-luvun alkuajoista lähtien, mutta fanaattisemmin jostain ysärin lopuilta... Tervetuloa itelleni.
Teepä se, lisää aktiivisia kirjoittelijoita kaivataan :D

Tervetuloa!

IceMan
Monacon voittaja

Viesti Kirjoittaja IceMan » La Touko 26, 2012 22:27

maantiemies kirjoitti:Tätä foorumia tullut seurailtua satunnaisesti ja kirjottelut hoideltu alkoholin -siivittäminä tuonne maikkarin puolelle. Ehkä tänne jotain jatkossa ja selvinpäin? :D Ikää n.30 ja ykkösiä katseltu 90-luvun alkuajoista lähtien, mutta fanaattisemmin jostain ysärin lopuilta... Tervetuloa itelleni.
Teretulemas!

TemeF1
Monacon voittaja

Viesti Kirjoittaja TemeF1 » La Touko 26, 2012 22:29

Hah. Mieshän on luotu tänne. En olisi ainoa juoppo enää. :D

Volvomies
Keltanokka

Viesti Kirjoittaja Volvomies » Ma Touko 28, 2012 18:53

Terve!

Oon maikkarin kommenteissa lähiaikoina nähny linkkejä tähän foorumiin joten päätin poiketa. :)

Olen 21-vuotias ja olen pienestä asti isän kanssa seurannut formuloita vaikka en kaikkea muistakkaan.

Vanhimmat muistot taitaa olla 95-96 vuosilta kun muistan Häkkisen ajavan punavalkoisella McLarenilla ja ylivoimaiset Williamsit jotta ajoivat Hill ja Villeneuve.

Siihen aikaan ei tarvinnut veikata supertriplaa, vaan riitti että veikkasi voittajan ja toiseksi tullun. Käytiin aina isän kanssa ärräs veikkaamas ja minä voitin aika usein kun minä suursuosikkeja aina veikkasin, ei tullut toki paljo rahaa mutta silti.
Isäni veikkasi aina päinvastoin ja jos oikein muistan niin hän voitti aikamoisen potin ku veikkas Panista vuonna 1996 Monacon GPssä.

Parhaat muistot löytyvät kuitenkin Häkän huippuvuosilta 1998-2000 kun tv-huone oli täynnä sukulaisia katselemassa.

Häkkisen lopetettua olen Räikköstä kannustanut, ja ikävä kyllä en ole viime vuosina paljon katsellun kun Räikkönen lähti rallia ajamaan.

Nyt on tultu taas enemmän katsottua!

Alexei
Samurai

Viesti Kirjoittaja Alexei » Ma Touko 28, 2012 18:59

Volvomies kirjoitti:Terve!

Oon maikkarin kommenteissa lähiaikoina nähny linkkejä tähän foorumiin joten päätin poiketa. :)
Tervetuloa! Eikun vaan mukaan keskusteluihin :)

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Ma Touko 28, 2012 18:59

Volvomies kirjoitti:Terve!

Olen 21-vuotias ja olen pienestä asti isän kanssa seurannut formuloita vaikka en kaikkea muistakkaan.

Vanhimmat muistot taitaa olla 95-96 vuosilta kun muistan Häkkisen ajavan punavalkoisella McLarenilla ja ylivoimaiset Williamsit jotta ajoivat Hill ja Villeneuve.

Siihen aikaan ei tarvinnut veikata supertriplaa, vaan riitti että veikkasi voittajan ja toiseksi tullun. Käytiin aina isän kanssa ärräs veikkaamas ja minä voitin aika usein kun minä suursuosikkeja aina veikkasin, ei tullut toki paljo rahaa mutta silti.
Isäni veikkasi aina päinvastoin ja jos oikein muistan niin hän voitti aikamoisen potin ku veikkas Panista vuonna 1996 Monacon GPssä.

Parhaat muistot löytyvät kuitenkin Häkän huippuvuosilta 1998-2000 kun tv-huone oli täynnä sukulaisia katselemassa.

Häkkisen lopetettua olen Räikköstä kannustanut, ja ikävä kyllä en ole viime vuosina paljon katsellun kun Räikkönen lähti rallia ajamaan.

Nyt on tultu taas enemmän katsottua!
Tervetuloa vaan mukaan kirjoittelemaan :)

Vastaa Viestiin