2Late kirjoitti:...mutta siltikin ensimmäinen muisto formuloista, jonka oikeasti muistan on kun häkkinen keskeytti 99?, ja alkoi itkemään
Khyl. Monzassa -99 Mikan paineet purkautuivat kyynelinä.
WEBERMAN kirjoitti:No niin nyt teillä on ilonanne ja joskus kiusananne WEBERMAN joka kutsuttiin forumilleAsiapohjalla pyritään liikkumaan huumoria unohtamatta mutta henkilökohtaisuuksiin ei tapanani ole mennä. Moottoriurhelua on tullut seurattua jo 70luvun alusta saakka joten mikään avattaressa mainittu "keltanokka" en valitettavasti enää ole.
Siviiliammattikin sekoaa pahasti moottorikäyttöisiin laitteisiin joten bensapäisyys on jo krooninen.
Palaillaan.
Niceman kirjoitti:IceMan kirjoitti:Taidan olla nuorin (?) 15v ja kohta 16
E: Formuloita aloin seuraamaan 1999 (vanheimpien mukaan), mutta muistot alkavat kaudelta 2003. Videolla ollut Häkkisen mestaruudet (ne kaudet) ja niitä välillä kattonut
ite oon 11 vuotias
-edit- oon kattonu formuloita kaudesta 2005 asti mutta kunnolla vasta kaudella 2007
jussi444 kirjoitti:Niceman kirjoitti:IceMan kirjoitti:Taidan olla nuorin (?) 15v ja kohta 16
E: Formuloita aloin seuraamaan 1999 (vanheimpien mukaan), mutta muistot alkavat kaudelta 2003. Videolla ollut Häkkisen mestaruudet (ne kaudet) ja niitä välillä kattonut
ite oon 11 vuotias
-edit- oon kattonu formuloita kaudesta 2005 asti mutta kunnolla vasta kaudella 2007
Luulin olevani nuorin foorumilla mutta löytyy täältä näköjään nuorempiakin. Ite oon 14-v, formuloita tullut seurattua 2008-kaudesta lähtien.
Jamppa kirjoitti:Ei aina kirjoitusten perusteellakaan pysty sanomaan onko kyseen joku nuori vai sitten vähä vanhempi
Alexei kirjoitti:Jamppa kirjoitti:Ei aina kirjoitusten perusteellakaan pysty sanomaan onko kyseen joku nuori vai sitten vähä vanhempi
...daddy...?
WEBERMAN kirjoitti:Niinpä. Nyt kuitenkin joku "nörteistä" voisi "papalle" kertoa miten saisin sähköpostistani siirrettyä avattaren tänne yksinkertaisesti. Tämä profiilin muokkaus kun ei kelpuuta sp osoitetta linkiksi, eikä esim VRFC.n sivuja muka löydy osoitteena linkille.
jussi444 kirjoitti:Niceman kirjoitti:IceMan kirjoitti:Taidan olla nuorin (?) 15v ja kohta 16
ite oon 11 vuotias
Luulin olevani nuorin foorumilla mutta löytyy täältä näköjään nuorempiakin. Ite oon 14-v, formuloita tullut seurattua 2008-kaudesta lähtien.
Juddo kirjoitti:Hahah! Itse olen vasta 11. En tiedä olettaako porukka olevani nuorempi vai vähän vanhempi,mutta kuitenkin! Formulaa tullut seurattua vuodesta 2007 lähtien aktiivisesti ja seuraan vieläkin.
Paluu Formula 1 - vapaa keskustelu
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa