Aston Martin Red Bull Racing

Täältä löytyy tallikohtaiset uutiset ja tietoa eri talleista.
Avatar
Jamppa
Site Admin
Viestit: 46729
Liittynyt: Ma Joulu 26, 2011 11:19
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Ma Elo 12, 2019 16:43

tietäjä3000 kirjoitti:
Ma Elo 12, 2019 16:35
Jamppa kirjoitti:
Ma Elo 12, 2019 15:44
Kamui Button kirjoitti:
Ma Elo 12, 2019 15:39
Kehityskäyrän on oltava jokseenkin jyrkkä, jos meinaa selvitä Markon linkouksesta. Nyt jos Albon floppaa, niin ensi kauden valinnat vaikeutuu huomattavasti... Ehkäpä Alonsolle raotetaan RB:n ovea :D :lol:
Honda ei Alonsoa enää huoli. Mutta jos Albon floppaa niin Kvyat on varmasti vahvoilla kun omista kuskeista puhutaan. Mutta saatetaan katsella myös muualle. Huhuissa pyörinyt Hulkenberg tai jopa Bottas olisi varmaan sellaisia tasaisia tuomaan pisteitä.
Tästä mä aiemmin jo puhuin. Hülkenberg ja Bottas on kuitenkin sen kaliiberin kuljettajia, että eiköhän heille ottaja löydy ennenkuin Red Bull saa tehtyä ensi kaudelle päätöksiä. Ensi kaudeksi toiseen autoon tulee siis melkein pakostakin Albon tai Kvyat.
Nyt ainakin näyttää vähä pahalta Bottaksen kannalta kun lähes kaikki rummuttaa Oconia miehen penkille. En oikein näkisi, että juuri muita vaihtoehtoja olisi kun Red Bull. No varmasti myös Renault jos Hulkenberg saa lähteä.

No meni vähä ohi aiheen.

Kamui Button
Maksukuski
Viestit: 610
Liittynyt: Pe Maalis 16, 2012 21:19

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja Kamui Button » Ma Elo 12, 2019 17:50

Jotenkin tuntuu teennäiseltä tai jopa epätoivoiselta tämä RB:n ruletti. Miksi ei annettaisi Albonin kehittyä rauhassa ensimmäisenä kautena, kaverilla on kuitenkin vain muutama hassu kilpailu ajettuna. Nyt Verstappenin tallikaverina on erittäin suuri mahdollisuus pilata koko ura.

Vettel, Ricciardo ja Verstappen nousi näyttöjen perusteella, nyt minusta näytöt ei vielä ole kummoiset.

Voisivat ryöstää Kimin alfalta ensi kaudeksi, niin juniorit saisivat aikaa kehittyä. ;)

Avatar
Jamppa
Site Admin
Viestit: 46729
Liittynyt: Ma Joulu 26, 2011 11:19
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Ma Elo 12, 2019 17:53

Kamui Button kirjoitti:
Ma Elo 12, 2019 17:50
Jotenkin tuntuu teennäiseltä tai jopa epätoivoiselta tämä RB:n ruletti. Miksi ei annettaisi Albonin kehittyä rauhassa ensimmäisenä kautena, kaverilla on kuitenkin vain muutama hassu kilpailu ajettuna. Nyt Verstappenin tallikaverina on erittäin suuri mahdollisuus pilata koko ura.

Vettel, Ricciardo ja Verstappen nousi näyttöjen perusteella, nyt minusta näytöt ei vielä ole kummoiset.

Voisivat ryöstää Kimin alfalta ensi kaudeksi, niin juniorit saisivat aikaa kehittyä. ;)
Eiköhän siellä oo vähä painetta löytää ens kaudeksi kuski ettei käy niin kun tällä kaudella.

Dino246
GP-voittaja
Viestit: 1946
Liittynyt: Ke Elo 15, 2018 8:58

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja Dino246 » Ma Elo 12, 2019 18:19

Kamui Button kirjoitti:
Ma Elo 12, 2019 17:50
Jotenkin tuntuu teennäiseltä tai jopa epätoivoiselta tämä RB:n ruletti. Miksi ei annettaisi Albonin kehittyä rauhassa ensimmäisenä kautena, kaverilla on kuitenkin vain muutama hassu kilpailu ajettuna. Nyt Verstappenin tallikaverina on erittäin suuri mahdollisuus pilata koko ura.
Tässähän pahimmillaan pilataan kolmen kuljettajan suoritustaso mikäli Gaslylle käy "kvjatit" eli ei pysty oikein käsittelemään tuota arvonalennusta ja kokemattoman Albonin nostamista hänen tilalleen, ja sortuu yliyrittämiseen ja liikaan koheltamiseen Toro Rossolla. Ja tosiaan mikä on Kvjatin suhtautuminen siihen että hän on alkukauden ollut parempi Toro Rosso kuljettajista, on ajanut jo aikaisemminkin Red Bullilla ja ehkä kuitenkin vähän kyseenalaisesti pudotettiin Toro Rossolle, ja nyt kuitenkin Albon nostetaan hänen ohitseen RB:lle. Miten tämä vaikuttaa Kvjatin itseluottamukseen? Ja sitten miten Albon pystyy handlaamaan tilanteen jossa hänet puolen kauden kokemuksella nostetaan lähes supertähden tasolla olevan Verstappenin pariksi ja taistelemaan Ferrarin kanssa MM-sarjan kakkospaikasta?

Toinen vaihtoehto on se että Albon yllättää ihan samalla tavalla kuin on tehnyt tähänkin asti ja pystyy ajamaan paremmalla tasolla kuin Gasly, Kvjat jatkaa hyvällä tasolla kuten tähänkin saakka ja Gasly sisuuntuu pudotuksesta ja pystyy nostamaan tasoaan ja ajaa hyvän loppukauden Toro Rossolla. Ei voi tietää, mutta ison riskin RB minusta ottaa tällä muutoksella, minä näkisin että Kvjatin kohdalla riskin olisi ollut huomattavasti pienempi. Mutta Red Bullilla sekin tuntuu aina merkitsevän mitkä on henkilökemiat Markon kanssa.

Avatar
Jamppa
Site Admin
Viestit: 46729
Liittynyt: Ma Joulu 26, 2011 11:19
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Ma Elo 12, 2019 18:33

Kuten Dino tuossa kirjoitti niin sillä on iso merkitys miten Markon kanssa tulee toimeen. Kvyatia on inhonnut ilmeisesti aina ja se oli iso yllätys, että mies pääsi takaisin. Ei tainnut olla muita vaihtoehtoja. Ja varmaan se painoi myös tässä, että Albon nostettiin emotalliin ja Kvyat sai jäädä torolle.

No ei näistä aina tiedä. Monia skenaarioita on. Haluttiinko nyt kokeilla olisiko Albon valmis ensi kaudeksi Verstappenin avustajaksi? Oliko Red Bullin thaimaalaisella omistajuudella merkitystä? Pääseekö Kvyat ensi kaudella Red Bullille jos myös Albon floppaa ,yms...

Avatar
tietäjä3000
Mestarikandidaatti
Viestit: 2748
Liittynyt: Ma Tammi 06, 2014 21:24

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja tietäjä3000 » Ti Elo 13, 2019 11:50

Gaslyn floppausta on ainakin julkisuudessa laitettu aika pitkälti sen piikkiin, ettei ole päässyt sinuiksi auton kanssa. Voisiko olla, että Red Bull valitsi Albonin Verstappenin kaveriksi sillä verukkeella, että hänen ajotyylinsä olisi lähempänä Maxia? Ei mulla oikeastaan edes ole hajua, minkä koulukunnan ajo-oppeja kukaan näistä soveltaa, mutta Gasly ei ainakaan tuntunut taipuvan Maxin autoon.
"Aerodynamics are for people who can't build engines" -Enzo Ferrari

Avatar
Jamppa
Site Admin
Viestit: 46729
Liittynyt: Ma Joulu 26, 2011 11:19
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Ti Elo 13, 2019 12:54

tietäjä3000 kirjoitti:
Ti Elo 13, 2019 11:50
Gaslyn floppausta on ainakin julkisuudessa laitettu aika pitkälti sen piikkiin, ettei ole päässyt sinuiksi auton kanssa. Voisiko olla, että Red Bull valitsi Albonin Verstappenin kaveriksi sillä verukkeella, että hänen ajotyylinsä olisi lähempänä Maxia? Ei mulla oikeastaan edes ole hajua, minkä koulukunnan ajo-oppeja kukaan näistä soveltaa, mutta Gasly ei ainakaan tuntunut taipuvan Maxin autoon.
Mahdollista tuokin. Mielenkiinnolla odotan Belgian kisaa, että miten homma lähtee toimimaan.

Dino246
GP-voittaja
Viestit: 1946
Liittynyt: Ke Elo 15, 2018 8:58

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja Dino246 » Ke Elo 14, 2019 7:16

MTV3:lla juttua "metsämökin hirviöstä", Helmut Markosta, ja siitä miten RB:n myllyyn näyttää katoavan kuljettajalupauksia yksi toisensa jälkeen. Ei hirveästi toki uutta tuossa jutussa, mutta tuota en muistanutkaan että Alguersuari ja Marko ihan julkisestikin kiistelivät varikolla Alguersuarin viimeisellä F1-kaudella. En tiedä lieneekö tuolla mitään yhteyttä siihen että hän ei saanut jatkosopimusta mutta kun on tuota Markon toimintaa katsonut niin henkilösuhteilla näyttää olevan aika iso merkitys. Eli kun onnistut jotenkin Markon suututtelemaan niin silloin olet aina hänen "mustalla listallaan". Gasly taisi tipahtaa Markon suosiosta viimeistään silloin kun meni jossakin vaiheessa ilmoittamaan liian aikaisin että siirtyy Toro Rossolle Kvjatin tilalle, ja Kvjatin (perheen) ja Markon ongelmat taitavat juontaa juurensa jo pikkuformuloihin kun luki sitä juttua Koiranen Motorsportin historiasta.
MTV3 kirjoitti: Näkökulma: Red Bullin juniorimyllyn synkkä kääntöpuoli – metsämökin hirviö syö nuoria lupauksia aamupalaksi

Kieltämättä onnettoman alkukauden ajaneen Pierre Gaslyn pudottaminen Red Bullin F1-tiimistä vain 12 ajetun osakilpailun jälkeen on jälleen yksi luku energiajuomayhtiön synkkään kertomukseen juniorimyllyn rattaisiin kadonneista lupauksista. Tarinan pääkonna on äkäinen consigliere Helmut Marko.

Huolimatta tallipäällikkö Christian Hornerin aiemmista rauhoittelevista puheista Red Bull toimi jälleen niin kuin se on tottunut toimimaan: kun Helmut Marko saa kovien satsausten jälkeen tarpeekseen nuoresta kuljettajasta, tämä heitetään hyvin nopeasti menemään. Jos Helmut Marko olisi elänyt keskiajalla Styrian maaseudulla, hänestä olisi kerrottu kauhutarinoita lapsia aamupalaksi syövänä metsämökin hirviönä. Tallin mahtimiesten eri näkemykset Gaslyn jatkosta kertovat hyvin myös sen, ettei tallipäällikkö Hornerille ole juuri sanottavaa Markon tekemiin päätöksiin.

Ei Gaslyn ura sentään välttämättä tässä ollut, mutta putoaminen ykköstiimin paikalta on äärimmäisen kova kolaus 23-vuotiaan ranskalaisen tulevaisuudelle ja itsetunnolle. Syitä siihen, miksi viime kaudella Toro Rossolla säväyttänyt nuorukainen ei huippuautolla onnistunut, on vaikea sanoa varmaksi. Red Bull teki jo aiemmin hiukan huolestuttavalta kuulostaneen ratkaisun, kun se päätti antaa Markon mafian kummilahjana Gaslyn käyttöön Max Verstappenin auton säädöt. Sekään ei tuottanut tulosta, vaan toimi vähän kuin viimeisenä kädenojennuksena. Toinen Red Bull taisteli kisasta toiseen Ferrarien ja Mercedesten sijaan keskikastin autoja vastaan.

Selostajamme Niki Juusela nosti esiin hyvän pointin maanantain uutisen jälkeen. Pahimmassa tapauksessa Helmut Markon liike sotkee kolmen kuljettajan pakan täydellisesti: Gaslyn tietysti pudotuksen takia, Alexander Albonin liian varhaisen Red Bullille nostamisen takia ja Daniil Kvjatin ihan siitä syystä, että jo kahdesti aiemmin hylätty kuski saa loistavien otteidensa jälkeen katsella, kuinka muut tulevat penkan kautta ohi. Tämä arvaamaton kuskien viskely paikasta toiseen on tullut vuosien saatossa valitettavan tutuksi, ja tahti tuntuu vain kiihtyvän 76-vuotiaan Markon vanhetessa. Kuskeja heitelty roskiin kuin päivän vanhoja maitopurkkeja

Red Bullin junioriakatemia tuntui vielä muutama vuosi sitten aivan tyrehtymättömältä kasvattamolta, jonne haalituista parhaista lupauksista tehtiin liukuhihnalta tähtiä aina F1-sarjan huipulle asti. Nuorten kuskien esiinmarssi alkoi tietysti Sebastian Vettelistä, joka toi tiimille neljä maailmanmestaruutta. Daniel Ricciardosta tehtiin sarjaan toinen huippunimi. Max Verstappenista saattaa tulla tulevan vuosikymmenen suurin kuljettaja. Mutta koko ajan taustalla nuoria potentiaalisia kuskeja on heitetty roskiin kuin päivän vanhentuneita maitopurkkeja. Red Bullin dumppaamaksi joutuivat muun muassa ranskalainen Sebastien Bourdais, espanjalainen Jaime Alguersuari, sittemmin yllätyspaluun tehnyt uusiseelantilainen Brendon Hartley.

Alguersuari uskalsi ennen potkujaan jopa puolustautua varikolla neuvonantaja Markon syytösten edessä. Tapauksesta on olemassa hyytävä video, jossa näkee yhden uran kuolevan lopullisesti muutamassa sekunnissa. Vieressä Toro Rosson nukkehallitsija Franz Tost vain odottaa hirmuhallitsijan käskyä. Daniil Kvjat nostettiin Vettelin lähdettyä Red Bullille, mutta sai väistyä jo seuraavan kauden alussa menetettyään taistelukentällä hermonsa, kun Marko oli ottanut hänet hurjan paineen alle esitystensä takia. Seuraavaksi venäläinen potkaistiin pois myös Toro Rossolta kesken kauden. Huhujen mukaan tieto kerrottiin Kvjatille heti kotikisansa jälkeen eikä häntä päästetty edes sanomaan jäähyväisiä tiimilleen.

Red Bull on tullut potkujen jakelun myötä tilanteeseen, että sen omat lupaavat juniorit – ainakin sellaiset, joihin Helmut Marko luottaa – ovat loppumassa käsiin. Houkutus menestyksekkääseen akatemiaan liittymisestä on varmasti taloudellisen tuen myötä edelleen suuri, mutta uravalintana Markon tivoliin lähteminen alkaa olla jo liian suuri riski nuoren kuljettajan uran kannalta. Saman miehen kaltoin kohtelemaksi joutuneella suomalaiskuskilla Niko Karilla saattaa olla taskussaan muutama tarina siitä, millaista Helmut Markon kanssa toimiminen oli.

Niitä odotellessa.

Avatar
tietäjä3000
Mestarikandidaatti
Viestit: 2748
Liittynyt: Ma Tammi 06, 2014 21:24

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja tietäjä3000 » Ke Elo 14, 2019 13:20

Red Bullin kuljettajaohjelmahan joutui vähän huonoon maineeseen, kun heidän kuljettajansa tuli leimatuksi, ja jos ura ei jatkunut Red Bullilla, niin ei kukaan muukaan huolinut. Buemi, Alguersuari ja Vergne sai kaikki kokea sen kohtalon, että vaikka tiedettiin osaavaksi kuljettajiksi, niin ura loppui ykkösissä heti kun Marko niin sanoi. Useinhan nämä kuljettajavalinnat myös tehtiin niin myöhäisessä vaiheessa, ettei kuljettajille jäänyt aikaa etsiä uutta tallipaikkaa. Huono onnisemmat eivät koskaan edes päässeet ykkösiin, vaikka kaiken olisivat tehneet oikein. Da Costa sai jäädä nuolemaan näppejään, kun Kvyat nostettiin suoraan GP3:sta ja Gasly laitettiin vuodeksi Japaniin opettelemaan pitämään suunsa kiinni. Varmasti sillä on ollut merkitystä siihen, että nyt on pari vuotta ollut putki tyhjänä, kun kuskeista on tullut joko supertähtiä tai unohdettuja. Sainz taitaa olla ainut Red Bullin kuljettaja, joka päässyt irti tuosta ohjelmasta. Toki Markon kunniaksikin pitää sanoa, että on hänellä silmää hyville kuskeille. Vettel, Ricciardo ja Verstappen ovat yhtiä sarjan kovimmista kuskeista.

Itse toivoisin, että Red Bull alkaisi etsimään kuljettajaa muualta. Tekisi mielestäni hyvää sarjalle yleisesti, ettei kuljettajien otsaan lyötäisi jo kartingissa tallin leimaa. Monta hyvää kuskia ei ole päässyt ykkösiin ihan puhtaasti siitä syystä, ettei ole kenenkään juniori tai ettei ole ollut rahaa. Ja sitten myös ne, jotka "valmistuu" ykkösiin juuri silloin kun siellä omassa tallissa ei ole tilaa, niin vaihtoehtoina on joko testikuski omassa tallissa tai sitten etsiä työpaikkaa muista sarjoista.
"Aerodynamics are for people who can't build engines" -Enzo Ferrari

Avatar
TURBO
Foorumin Vetomies 2018
Viestit: 356
Liittynyt: Ke Tammi 29, 2014 17:19

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja TURBO » To Elo 15, 2019 23:22

Tällainen kuva tuli vastaan internetissä.
RedBullin juniorityön investoinnit vuodesta 2001.
Liitteet
E57BA09F-4396-416E-BE85-FD558EB67701.jpeg
E57BA09F-4396-416E-BE85-FD558EB67701.jpeg (173.15 KiB) Katsottu 370 kertaa

Avatar
Osku90
Weltmeister
Viestit: 5728
Liittynyt: Su Touko 13, 2012 21:54
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja Osku90 » Pe Elo 16, 2019 9:59

Ihan mielenkiintoista. Syksyllä tosiaan ihmeteltiin miksi Red Bull valitsi juuri Gaslyn, eikä kokeneempaa Sainzia, joka edelleen oli kuitenkin Red Bullin kuljettaja.

Näinköhän Marko on pahoittanut mielensä, kun Sainz halusi siirtyä Toro Rossolta Renault'lle. Sainz siis päätyi mustalle listalle ja jatkossa hän on Markolle ilmaa. Ainakin kunnes keskinkertaisetkin lahjakkuudet ovat taas junnuputkesta loppu - silloin voi alkaa Carloksenkin puhelin piristä.
OPINION: How Red Bull’s driver headache could have been avoided

Red Bull have found themselves in a pickle this season. The man they opted to promote from their junior programme – Pierre Gasly – has, in their eyes, failed to perform in the opening 12 races. That has led them to promote – arguably sooner than they’d have liked – Alex Albon, a driver that seven years ago they had dropped, only to call him back and place him at Toro Rosso this season. Could they have avoided this pain?

That’s an easy one. Yes.

Rather than signing Gasly to partner Max Verstappen, who had just one – albeit impressive – full season under his belt with Toro Rosso, they had an option to retain Carlos Sainz, a driver they knew well – and who is now performing mightily with McLaren.

The Spaniard earned his stripes during two and three-quarter years with Toro Rosso and proved to be more than a match for Nico Hulkenberg alongside the German at Renault in 2018. Signing him was the sensible thing to do. He offered them the experience they needed.

But Red Bull didn’t want to do that. Firstly, they were annoyed that Sainz and his team had pushed so hard for a loan deal to Renault in the first place. They would have preferred he stayed directly in the family with a fourth season at Toro Rosso.

Sainz’s team didn’t feel that was the right call. They were concerned that was one year too many. Many in the paddock had sympathy with that way of thinking. Red Bull saw that as disloyalty, having backed the Spaniard through the junior formulae all the way to F1.

That said, they may have overlooked this if that was the only factor. But it wasn’t. By signing Sainz, Red Bull would effectively be taking Renault’s cast-off. The French manufacturer, and Red Bull’s engine supplier, had successfully lured Daniel Ricciardo away from Red Bull from right under their noses and the Honey Badger would be taking Sainz’s seat.

Red Bull don't do cast-offs, especially from a bitter rival.

Some say Verstappen and Sainz wouldn’t have got on and that was another reason for Red Bull to avoid the Spaniard. Sure, there were times when they clashed during their one and a bit years together as team mates at Toro Rosso. But that shouldn’t have been a problem for two reasons.

First, Red Bull can cope with inter-team rivalries. They dealt with Sebastian Vettel and Mark Webber. And then with Verstappen and Ricciardo when things started to get tasty. Second, Verstappen and Sainz actually get on well these days. They were much younger then. Now they’re mature, experienced Formula 1 drivers.

Ultimately, Red Bull released Sainz and McLaren, who failed to land Ricciardo, snapped him up on a two-year contract that gave Sainz the stability he craved after years of one-season deals.

At this stage, Red Bull were comfortable. They did, after all, have Gasly, who scored 29 points to team mate Brendon Hartley’s four during 2018, including a superb fourth in Bahrain. Sainz, meanwhile, was heading to a team that was the slowest of all at the final race of the season.

But Gasly didn’t adjust to life at Red Bull very quickly. There were flashes of speed, such as fourth at Silverstone – or his qualifying pace at Baku - but there was no consistency. He often appeared too brittle in the face of adversity. In contrast, Sainz has been Mr Consistent, rebounding from three tough races to score points in eight of the next nine.

That leaves him seventh in the drivers’ standings, just five behind Gasly who was driving a car that, in his team mate’s hands, has won Grands Prix and been used to compete for second in the drivers’ standings. Sainz’s experience is shining through while Gasly’s inexperience is causing him pain in the spotlight, which is tough for the Frenchman as there is clearly plenty of talent there.

Speak to McLaren and they’ll tell you that Sainz, who has more than double the number of points of his exciting rookie team mate Lando Norris, has done more than just score points. He has galvanised the team. He moved to the UK just so he could be close to the factory – and he (and to be fair Norris, too), is in there considerably more than any of the team’s recent drivers.

His technical feedback is on point, and he is getting the most out of the package at every race, providing vital motivation for the trackside team as well as back at the factory, while also helping drive and inspire team mate Norris.

These are all qualities that Red Bull could desperately do with now as they crave the chance to make the most out of a car that could, at the very least, give Mercedes a stronger challenge than Ferrari are currently offering in the constructors’ standings.

Instead, they are being forced to rely even more on Verstappen, as well as off-loading a driver mid-season and replacing him with another – Alexander Albon – who has shown great potential but is just as green as Gasly was when he joined.

The British-born Thai may shine in the remaining nine races – the talent is there no doubt, but so too is the pressure and expectation, particularly against such an unrelenting team mate.

That’s not Sainz’s problem of course. He’s gone from a driver whose F1 future looked uncertain a year ago to a prized asset. And who knows, maybe Red Bull will one day come calling again.
Linkki uutiseen:
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... lICLp0nx20
Jules Bianchi, you'll always race in our hearts! #CiaoJules

Dino246
GP-voittaja
Viestit: 1946
Liittynyt: Ke Elo 15, 2018 8:58

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja Dino246 » Pe Elo 16, 2019 12:48

On se jotenkin surkeaa miten yhden miehen oikut tuntuu vaikuttavat nuorten kuljettajien uriin, eli kun onnistut jollakin pikkuasialla suututtamaan Markon niin pahimmillaan koko ura ykkösissä on vaakalaudalla tai sitten ainakaan Red Bullin talleihin ei ole asiaa. Helkkarin lyhytnäköistä touhua. Se on sääli että Marko vaikuttaa ihmisjohtajana ihan kelvottomalta ja tuntuu ottavan kaikki asiat vähän liian henkilökohtaisesti ja antaa noiden tunteiden vaikuttaa päätöksiinsä, koska hänellä kuitenkin minun mielestäni näyttäisi olevan hyvin silmää lahjakkuuksille. Tuosta silmästäkään ei vaan oikein ole hyötyä jos lahjakkuudet hukataan kerta toisensa jälkeen yhden miehen oikkuihin.

Avatar
Jamppa
Site Admin
Viestit: 46729
Liittynyt: Ma Joulu 26, 2011 11:19
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Aston Martin Red Bull Racing

Viesti Kirjoittaja Jamppa » La Elo 17, 2019 9:10

https://www.is.fi/formula1/art-2000006207495.html

Espanjalainen lehti väittää, että Red Bull yritti saada Alonson Gaslyn tilalle, mutta Alonso kieltäytyi.

On jotenkin aika vaikeaa uskoa tuohon juttuun. Alonso kun on sieltä kärkkynyt paikkaa ja toiseksi tallista on sanottu ettei Honda halua miestä talliin.

Vastaa Viestiin