F1-historian omituisuuksia

Valvoja: Osku90

Avatar
Osku90
Prost
Viestit: 8045
Liittynyt: Su Touko 13, 2012 21:54
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: F1-historian omituisuuksia

Viesti Kirjoittaja Osku90 » La Elo 01, 2020 22:18

BigBoss kirjoitti:
La Elo 01, 2020 22:06
Tämä oli ihan uutta minulle, mielenkiintoista. Jännä että sama kuljettaja on voinut saada useamman sijoituksen.

Ei liity suoraan aiheeseen, mutta onko jollain tietoa kauanko tuohon aikaan varikkokäynnit suunnilleen kesti? Jos sinne ehtii pysähtyä juomaan ja vaihtamaan kuskiakin niin ei se ainakaan ihan sekunnin päälle oo silloin ollut. Joskus oon jonkun videon nähnyt missä yksi mies vaihtaa tunkin kanssa kaikki renkaat autoon ja kuskikin nousee välissä jaloittelemaan. Taisi mennä useampi minuutti siihen stoppiin, että oliko tuo silloin 50-luvulla pelin henki?
En tarkkaan tiedä kauanko kesti, mutta kyllä me varmaan ainakin jostain minuutista puhutaan. Ei ne varmaan useasti mitään renkaita silloin vaihtaneet. Kuskin vaihtaminen ei sinäänsä paljon aikaa varmaan vienyt kun ei ollut edes turvavöitä. Näin eilen sellaisen videon kun 60-luvulla Graham Hill ajoi Monacossa tunnelin jälkeisen shikaanin pitkäksi. Hän nousi autostaan, työnsi auton takaperin takaisin radalle, hyppäsi takaisin autoon ja voitti.
Jules Bianchi, you'll always race in our hearts! #CiaoJules

Vastaa Viestiin