Lewis Hamilton #44

Kuljettajien esittelyt ja kuljettajiin liittyvät uutiset.
Osku90
Weltmeister

Re: Lewis Hamilton #44

Viesti Kirjoittaja Osku90 » Su Elo 04, 2019 18:02

Pipon vois ottaa pois kansallislaulujen ajaksi
Jules Bianchi, you'll always race in our hearts! #CiaoJules

superzeppo
Tekninen tuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja superzeppo » Su Elo 04, 2019 19:13

81 voittoa. Jos Mersu on ensi kaudella voittaja-auto, niin eräs ennätys saattaa mennä rikki.

Osku90
Weltmeister

Viesti Kirjoittaja Osku90 » Su Syys 22, 2019 11:03

Bottas lanseerasi tiimikaverilleen uuden hellittelynimen aika-ajon tempauksen jälkeen. Fucking shithead starttaa ruudusta kaksi.
Jules Bianchi, you'll always race in our hearts! #CiaoJules

Dino246
Mestarikandidaatti

Viesti Kirjoittaja Dino246 » Ke Loka 16, 2019 6:44

Lewis Hamilton on nyt syvästi huolestunut ympäristöstä ja maapallomme tulevaisuudesta: Lewis Hamiltonilta raakaa tekstiä – ”Miksi vaivautua, kun maailma on niin sekaisin”

Jotenkin haiskahtaa aika voimakkaasti tekopyhyyden löyhkä nenään, kun katsoo Hamiltonin IG-feediä jossa on kuvia herrasta poseeraamassa erilaisten "ekologisten" superautojensa tai yksityislentokoneensa kanssa uudet överihintaiset muotivaatteet päällään. Mutta Hamiltonhan tunnetusti on kyllä tekopyhyyden kruunaamaton kuningas joten häneltä jos keneltä voi odottaakin tällaista.

superzeppo
Tekninen tuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja superzeppo » Ke Loka 16, 2019 6:52

Dino246 kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 6:44
Lewis Hamilton on nyt syvästi huolestunut ympäristöstä ja maapallomme tulevaisuudesta: Lewis Hamiltonilta raakaa tekstiä – ”Miksi vaivautua, kun maailma on niin sekaisin”

Jotenkin haiskahtaa aika voimakkaasti tekopyhyyden löyhkä nenään, kun katsoo Hamiltonin IG-feediä jossa on kuvia herrasta poseeraamassa erilaisten "ekologisten" superautojensa tai yksityislentokoneensa kanssa uudet överihintaiset muotivaatteet päällään. Mutta Hamiltonhan tunnetusti on kyllä tekopyhyyden kruunaamaton kuningas joten häneltä jos keneltä voi odottaakin tällaista.
Niin no. Itse olen meinannut lopettaa tuon seuraamisen Instagramissa juuri siksi, kun siellä tulee liikaa tätä ilmastopsykoosia. Mutta ihan sama.

Dino246
Mestarikandidaatti

Viesti Kirjoittaja Dino246 » Ke Loka 16, 2019 11:48

superzeppo kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 6:52
Dino246 kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 6:44

Niin no. Itse olen meinannut lopettaa tuon seuraamisen Instagramissa juuri siksi, kun siellä tulee liikaa tätä ilmastopsykoosia. Mutta ihan sama.
Joo eihän siinä mitään jos ahdistuu maailman tilanteesta ja ilmastoasioista ja haluaa saarnata siitä muillekin. Mutta sitten ehkä kannattaisi myös kokeilla itse elää sillä tavalla kuin saarnaa. Se antaa ehkä aavistuksen tekopyhän vaikutelman ja vie koko hommalta pohjaa jos saarnaa miten ketään ei kiinnosta ja ilmastoasiat on päin helvettiä, ja sitten samaan aikaan suhailee ympäri maailmaa yksityiskoneella ja poseeraa jonkun Paganin konepellillä jonkun Afrikkalaisen kaivostyöläisen selkänahasta riistetyt timanttikorvakorut vilkkuen.

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Su Marras 03, 2019 20:48

En nyt muista, eikä tästä varmaan pitkä ole, mutta koska Hamilton on ajamalla ajanut viimeksi näin huonoon ruutuun?

BigBoss
Saunamajuri

Viesti Kirjoittaja BigBoss » La Marras 30, 2019 16:01

https://www.iltalehti.fi/formulat/a/780 ... 34047c30f3

Ilmeisesti Hamilton on kauden mittaa tavannut salaa Ferrarin väkeä. Jos Mersu on vetäytymässä niin kyllä minä luulen, että Ferrari olisi Hamiltonin ykkösvaihtoehto.

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » La Marras 30, 2019 16:44

BigBoss kirjoitti:
La Marras 30, 2019 16:01

Ilmeisesti Hamilton on kauden mittaa tavannut salaa Ferrarin väkeä. Jos Mersu on vetäytymässä niin kyllä minä luulen, että Ferrari olisi Hamiltonin ykkösvaihtoehto.
Luulen, että jos vielä ens vuonna mestaruuden voittaa niin alkaa olemaan tavoitteet täynnä ja vielä haluaa ajaa Ferrarilla. Viimeiset vuodet.

Dino246
Mestarikandidaatti

Viesti Kirjoittaja Dino246 » Su Joulu 01, 2019 9:28

Jamppa kirjoitti:
La Marras 30, 2019 16:44
BigBoss kirjoitti:
La Marras 30, 2019 16:01

Luulen, että jos vielä ens vuonna mestaruuden voittaa niin alkaa olemaan tavoitteet täynnä ja vielä haluaa ajaa Ferrarilla. Viimeiset vuodet.
Jos Leclerc tai Vettel ei ensi kaudella voita mestaruutta niin kyllähän Hamiltonia ihan varmasti kutittelee olla se "pelastaja" joka tuo Ferrarille mestaruuden yli kymmenen vuoden tauon jälkeen. Se tekisi hänestä legendan ja karistaisi tuon Mersun ylivoimaisuuden leiman lopullisesti. Hamilton on voittanut jo Mersulla kaiken mahdollisen niin vaikea kuvitella että häntä voisi enää isommin motivoida jatkamaan mikään muu kuin Schumacherin ennätysten rikkominen, joten luulisin kyllä että Hamilton tähyilee Ferrari-paikkaa.

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Su Tammi 26, 2020 19:12

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/leh ... #gs.uzp5vk

Hamiltonin valtava palkankorotus pyyntö hiertää neuvotteluja. Tähän mennessä on saanut noin 45 miljoonaa kaudesta ja tällä summalla mersu olisi halunnut jatkonkin sopia. Mutta huhun mukaan Hamilton haluaisi jatkossa 60 miljoonaa vuodessa.

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » To Tammi 30, 2020 10:49

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lew ... #gs.viyghb

Hamiltonin mukaan puheet hurjista palkkapyynnöistä ovat pelkkiä huhuja. Hän ei ole Toton kanssa vielä edes keskustellut jatkopahvista.

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Ti Helmi 11, 2020 13:10

https://www.hs.fi/urheilu/art-200000640 ... ml?ref=rss

Nyt huhutaan, että Mersu on valmis maksamaan Hamiltonille 70 miljoonaa kaudesta.

Dino246
Mestarikandidaatti

Viesti Kirjoittaja Dino246 » To Kesä 18, 2020 7:29

Hamilton nimesi itsensä Men's Healthin haastattelussa "ensimmäiseksi työväenluokan maailmanmestariksi" ja pitää tätä uransa suurimpana saavutuksena. Kertoo kuinka isänsä joutui työskentelemään usemmassa työpaikassa että sai kustannettua pojan ajamista. No, taisihan siellä esim. vuotta aiemmin maailmanmestaruuden voittaa kaveri jonka isä myös teki useampaa työtä kustantaakseen poikiensa ajamista, ja valitsi mieluummin pojan uran kuin sisä-WC:n. Ja eipä käsittääkseni Alonsonkaan perhetausta mikään yltäkylläinen ole vaan ihan työväenluokasta hänkin käsittääkseni ponnistaa. Ja onhan noita melko vaatimattomista oloista ponnistaneita mestareita menneiltä vuosilta useitakin. En tiedä sitten tarkoittiko Hamilton että olisi ensimmäinen työväenluokasta noussut brittimestari, se hän saattaa ollakin, mutta jos katsotaan kaikkia mestareita niin Hamilton ei kyllä todellakaan ole ensimmäinen eikä ainoa vaatimattomista oloista noussut mestari.

Lewis Hamilton nimesi suurimman F1-saavutuksensa: "Jos näin käy, olen tehnyt työni hyvin"

uuci
Varakuljettaja

Viesti Kirjoittaja uuci » To Kesä 18, 2020 8:30

Hamilton tullee olemaan uransa jälkeen melkoinen lausuntoautomaatti jos hän on sitä jo nyt.

Vastaa Viestiin