Lewis Hamilton #44

Kuljettajien esittelyt ja kuljettajiin liittyvät uutiset.
uuci
Ykköskuski

Re: Lewis Hamilton #44

Viesti Kirjoittaja uuci » Ti Tammi 11, 2022 12:53

Osku90 kirjoitti:
Ti Tammi 11, 2022 12:09
Tämän kaiken huomiohuorauksen jälkeen vielä, kun ottaisi Russellilta ihan huolella turpaansa, niin avot.
Mitenhän mahtaisi Hamiltonin kasetti kestää, jos Russell olisi parempi? :haha:

Dino246
Weltmeister

Viesti Kirjoittaja Dino246 » Ti Tammi 11, 2022 13:17

BigBoss kirjoitti:
Ti Tammi 11, 2022 12:47
Osku90 kirjoitti:
Ti Tammi 11, 2022 12:09
Tämän kaiken huomiohuorauksen jälkeen vielä, kun ottaisi Russellilta ihan huolella turpaansa, niin avot.
Ai että kun olisi hienoa :mrgreen:
Tuo olisi suorastaan täydellinen päätös tälle sankaritarinalle :lol:

Autere93
Kartingkuski

Viesti Kirjoittaja Autere93 » Ti Tammi 11, 2022 17:03

Jamppa kirjoitti:
Ti Tammi 11, 2022 10:47
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uut ... #gs.m0lfvg

Kyllä se nyt on 100% varmaa, että Hamilton istuu autossa Bahrainissa.
Ja seuraavaksi tulee kirjoitus varmaankin someen Hamiltonilta ¨löysin itseni uudestaan vuorilla¨. Ainakin tulee sanomaan tulevissa haastatteluissa että ¨tämä kaikki vaikutti minuun voimistuttavasti¨.

Kunhan ei tee tästä isoa numeroa medialle ja toivottavasti FIA antaisi jonkin sakon hänelle ihan muodon vuoksi. Mitään kilpailuun liittyviä rangaistuksia ei saa, vaikka pistäisi lisää kierroksia kiukutteluun, sen verta isossa asemasssa Sir Lewis Hamilton on sarjassa. Toki epäilen että kukaan kuljettaja saisi näistä mitään merkittävää sakkoa.

Osku90
Legenda

Viesti Kirjoittaja Osku90 » Ti Tammi 11, 2022 22:33

Jos nyt oikein ymmärsin, niin BBC:n tietojen mukaan Hamilton lopettaa, mikäli Masi ei saa kenkää.
Jules Bianchi, you'll always race in our hearts! #CiaoJules

BigBoss
Saunamajuri

Viesti Kirjoittaja BigBoss » Ti Tammi 11, 2022 22:59

Osku90 kirjoitti:
Ti Tammi 11, 2022 22:33
Jos nyt oikein ymmärsin, niin BBC:n tietojen mukaan Hamilton lopettaa, mikäli Masi ei saa kenkää.
Jos näin todella on niin aika kova kiristys Hamiltonilta. Mutta sanokoon BBC, Toto tai vaikka Hamilton itse mitä tahansa niin minä en silti hetkeäkään usko, että Hamilton lopettaa kun sillä on ensi kaudella taas mahdollisuus ennätykselliseen kahdeksanteen mestaruuteen, joten luulen että on korkeintaan bluffi. Toivottavasti FIA ei nyt ainakaan tuon kiristyksen takia ala Masia potkimaan, vaikka parantamisen varaa hänen toiminnassaan kieltämättä kauden lopulla oli.

Kamui Button
Ykköskuski

Viesti Kirjoittaja Kamui Button » Ti Tammi 11, 2022 23:30

BigBoss kirjoitti:
Ti Tammi 11, 2022 22:59
Osku90 kirjoitti:
Jos näin todella on niin aika kova kiristys Hamiltonilta. Mutta sanokoon BBC, Toto tai vaikka Hamilton itse mitä tahansa niin minä en silti hetkeäkään usko, että Hamilton lopettaa kun sillä on ensi kaudella taas mahdollisuus ennätykselliseen kahdeksanteen mestaruuteen, joten luulen että on korkeintaan bluffi. Toivottavasti FIA ei nyt ainakaan tuon kiristyksen takia ala Masia potkimaan, vaikka parantamisen varaa hänen toiminnassaan kieltämättä kauden lopulla oli.
Bluffia veikkaan itsekin.

Ei sinällään yllätä että Hamilton ja Mersu haluaa nähtävästi hiukan tiukemmat sääntölinjaukset. Ohitus tilanteissa Verstappen on ollut sen verran suuresti Hamiltonin niskan päällä (operoinut juuri sopivasti harmaalla alueella), että jotain olisi keksittävä.

Dino246
Weltmeister

Viesti Kirjoittaja Dino246 » Ke Tammi 12, 2022 6:32

Kamui Button kirjoitti:
Ti Tammi 11, 2022 23:30
BigBoss kirjoitti:
Ti Tammi 11, 2022 22:59
Osku90 kirjoitti:
Bluffia veikkaan itsekin.

Ei sinällään yllätä että Hamilton ja Mersu haluaa nähtävästi hiukan tiukemmat sääntölinjaukset. Ohitus tilanteissa Verstappen on ollut sen verran suuresti Hamiltonin niskan päällä (operoinut juuri sopivasti harmaalla alueella), että jotain olisi keksittävä.
Vaikka Hamilton on lajin suurimpia tähtiä ja siinä mielessä tärkeä kuljettaja sarjalle, niin minusta yksikään kuljettaja ei saa nousta lajia suuremmaksi. Joten toivottavasti FIA uskaltaa katsoa tämän bluffin ja antaa Hamiltonin lopettaa jos lopettaa. Kyllä sen "tähtityhjiön" sitten joku muu täyttää. Mutta ei kilpailunjohtajaa minusta saa huutoäänestyksellä tai kiristyksen kautta vaihtaa tai valita, sen tulee olla täysin FIA:n oma päätös johon toki kysytään tallien mielipiteitä, mutta lopulliseen päätökseen ei saa vaikuttaa kiristämällä. Ei se noin voi mennä, että kuljettaja kiristää haluamansa henkilöt ja säännöt käyttäen tähtistatustaan hyväkseen, kukaan ei voi olla minusta niin suuri tähti.

Masin toiminnassa on ollut paljon parantamista, mutta niin oli myös häntä edeltäneen Whitingin toiminnassa, ja niin tulisi olemaan mahdollisen seuraajankin toiminnassa. Tallit itsekin ovat tähän syypäitä koska pyrkivät koko ajan vaikuttamaan kilpailunjohtajan päätöksiin eivätkä anna tälle työrauhaa. Ja ongelmaa on osittain myös radoissa, säännöissä jne. joten ei tuo kilpailunjohtajan homma mikään helppo virka ole. Mutta Masin toiminnassa on ollut paljon hyvääkin, esim. tuossa "let them race" -asenteessa, mikä on näin katsojan kannalta hyvä asia.

Vastaa Viestiin