Osku90 kirjoitti:Supertriplassa RIC-VET-SAI
Kaido kirjoitti:Osku90 kirjoitti:Supertriplassa RIC-VET-SAI
Mulla Ricciardo-Vettel-Perez ja pari muuta
Osku90 kirjoitti:Tulosvedossa Suomi-Tsekki 0-10. Kerroin reilut 1100.
superzeppo kirjoitti:Osku90 kirjoitti:Tulosvedossa Suomi-Tsekki 0-10. Kerroin reilut 1100.
Paljonko laitoit
Osku90 kirjoitti:Aloitin hiukan reilu kuukausi sitten pelaamaan pitkävetoa "pomminvarmalla" taktiikalla.
- Pelaa vain kohteita, joiden kerroin on yli 2
- Panosta ensimmäiseen peliin 5 € (tai minkä aloituspanokseksi haluatkaan)
- Jos kohde menee oikein pelaa seuraavaksi taas vitosella (samalla panoksella)
- Jos kohde menee väärin, pelaa seuraava kohde tuplapanoksella
- Tuplaa panos, kunnes veto osuu
- Aloita taas pohjalta
Nyt oon tosiaan reilun kuukauden aikana pelannut 75 kohdetta ja voitolla ollaan 380 €:n verran. Kolmesti olin aiemmin joutunut laittamaan 80 €:n panoksen, mutta tänään oli sitten vähän jännemmät paikat kun viimeöinen 320 euron panoksella tehty veto meni pieleen. Aamulla veikkasin sitten jotain Espanjan kakkosliigan futismatsia 640 euron panoksella. "Oma" joukkueeni otti heti alkuun punaisen kortin, mutta menivät kuitenkin vajaallakin 0-1 johtoon ennen puoliaikaa. Toisella puolikkaalla sitten vastustaja sai pilkun, mutta epäonnistuivat viimeistelyssä. 0-1 jäi lopulta taululle ja rapiat 1400 € kilahti pelitilille.
Jamppa kirjoitti:Joo no eipä tuokaan varma keino ollut.
mr-nobody kirjoitti:Osku, nuista edellisistä viesteistä päätellen, oletan että pelaat jalkapalloa ja jääkiekkoa? Kaiveletko veikkaamasi joukkueen kauden aikaisempia tilastoja, kun jätät vedon vai vedätkö mutu-tuntumalla katsomalla kertoimia? Voisi itsekin joskus tuota kokeilla pienellä alkupanoksella, mutta ei minulla kyllä pokkaa olisi nuin pitkälle mennä, kuin sinulla.
Paluu Muu veikkaus & vedonlyöntikeskustelu
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa