Lance Stroll #18

Kuljettajien esittelyt ja kuljettajiin liittyvät uutiset.
superzeppo
Tekninen tuki
Viesti:

Lance Stroll #18

Viesti Kirjoittaja superzeppo » Ke Tammi 03, 2018 11:30

KuvaLance Stroll #18Kuva
Kuva

Lance Stroll on maksukuski sanan varsinaisessa merkityksessä. Isä-Stroll osti pojalleen paikan Williamsilta kaudelle 2017, ja sijoitus näytti menevän pahasti kiville, kun kolmesta ensimmäisestä kisasta oli tuloksena keskeytys. Bakussa poika kuitenkin löysi lentokelin ja jäi vasta loppusuoralla kolmanneksi. Strollin Williams-urasta ei voida päätellä juuri mitään hänen nopeudestaan, sillä jäähdyttelevä Felipe Massa ja yhden kauden visiitti Sergei Sirotkin eivät olleet parhaita mittatikkuja. Kaudelle 2019 isä-Stroll osti kuitenkin pojalleen kokonaisen tallin, joten katsotaan tuleeko nyt parempaa tulosta. Mittatikkuna Sergio Perez.

Henkilötiedot:
- Virallinen nimi: Lance Stroll
- Kansalaisuus: kanadalainen
- Syntymäaika: 29.10.1998
- Syntymäpaikka: Montreal, Quebec, Kanada

F1-tiedot:
- Nykyinen talli: SportPesa Racing Point F1 Team
- Auton numero: 18
- Ensimmäinen GP: Australia 2017
- Voittoja: 0
- Podiumeja: 1
- Paalupaikkoja: 0
- Nopeimpia kierroksia: 0
- Sijoitus kaudella 2018: 18.

Sosiaalinen media:
Nettisivut: https://www.lancestroll.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/lance_stroll/" onclick="window.open(this.href);return false;

Jamppa
Site Admin

Re: Lance Stroll #18

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Ti Touko 01, 2018 21:59

Harmi, että tämä kaveri ajaa vielä vuosia ykkösissä. Williams on kusessa rahallisesti, kun Martin lähtee ja kaverin isäpappa on tulossa pelastamaan.

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Ke Elo 29, 2018 19:35

Stroll ajaa ainakin Monzassa vielä Williamsilla vaikka tällä viikolla olikin Force Indian tehtaalla penkkiä sovittamassa.

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » To Joulu 13, 2018 18:12

https://www.suomif1.com/2018/12/omistaj ... e6jctwe7OU" onclick="window.open(this.href);return false;

No ens kaudella se vasta nähdään. On eri asia ajaa testejä tai simulaattoria kuin kilpaa. Ja eipä tallipäällikkö voi muuta tehdäkään kun kehua palkanmaksajan poikaa vaikka se olisi kuinka paska tahansa :D

mr-nobody
Foorumin Vetomies 2014 & 2015 & 2016

Viesti Kirjoittaja mr-nobody » To Joulu 13, 2018 20:13

Jamppa kirjoitti:https://www.suomif1.com/2018/12/omistaj ... e6jctwe7OU

No ens kaudella se vasta nähdään. On eri asia ajaa testejä tai simulaattoria kuin kilpaa. Ja eipä tallipäällikkö voi muuta tehdäkään kun kehua palkanmaksajan poikaa vaikka se olisi kuinka paska tahansa :D
Joo ei taida tallipäälliköllä olla pokkaa sanoa pahaa sanaa Strollista, vaikka ajaisi kuinka huonosti :D

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » To Joulu 13, 2018 20:17

Juu ei. Tulee mieleen Maldonado. Sai sikailla oikein kunnolla ja Williamsilta ei miehestä pahaa sanaa sanottu kun toi niin paljon rahaa. No en sinällään miehiä lähtisi vertaamaan ajotaidoiltaan. Eihän tuo Stroll nyt ihan huono ole.

Osku90
Weltmeister

Viesti Kirjoittaja Osku90 » Pe Joulu 14, 2018 0:28

Ei kai Maldonadoakaan nyt "ihan huonoksi" voi sanoa, kun on kilpailun voittanutkin. Virheherkkä tietenkin, mutta olihan hän nopea. Aika-ajoissakin säväytti useasti.
Jules Bianchi, you'll always race in our hearts! #CiaoJules

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Pe Joulu 14, 2018 13:50

Osku90 kirjoitti:Ei kai Maldonadoakaan nyt "ihan huonoksi" voi sanoa, kun on kilpailun voittanutkin. Virheherkkä tietenkin, mutta olihan hän nopea. Aika-ajoissakin säväytti useasti.
Joo kyllä välillä nopeutta löytyi, mutta ei sillä nopeudella pelkästään pitkässä juoksussa mitään tehdä, jos muut taidot on hakusessa. Kyllähän Maldonado muistetaan pitkälti siitä romun määrästä mitä teki.

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » Pe Helmi 15, 2019 18:13

https://www.suomif1.com/2019/02/f1-kusk ... TZJSWYqTPE" onclick="window.open(this.href);return false;

Se on nyt hyvä huudella kun on isin firmassa töissä.

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » To Touko 23, 2019 15:59

Vilander antoi kyllä tänään palaa mitä mieltä on Strollista.

Sanoi, että ihmeellisiä radioviestejä kuulee mieheltä. Sellaisia millä ei ole mitään hyötyä tallin henkilökunnalle. Valittaa kun on kuuma tai kylmä, yms. Sitten kertoo, että joku asia ei ole kohdillaan, mutta ei osaa kertoa mikä siinä on hänen mielestään pielessä, että talli osaisi korjata asian.

Aika pahasti on jäänyt Perezin jalkoihin. Virheitä tekee eikä vauhti riitä. Eiköhän mies ainakin kerran aja seinään viikonlopun aikana.

BigBoss
Saunamajuri

Viesti Kirjoittaja BigBoss » To Touko 23, 2019 16:26

Jamppa kirjoitti:Vilander antoi kyllä tänään palaa mitä mieltä on Strollista.

Sanoi, että ihmeellisiä radioviestejä kuulee mieheltä. Sellaisia millä ei ole mitään hyötyä tallin henkilökunnalle. Valittaa kun on kuuma tai kylmä, yms. Sitten kertoo, että joku asia ei ole kohdillaan, mutta ei osaa kertoa mikä siinä on hänen mielestään pielessä, että talli osaisi korjata asian.

Aika pahasti on jäänyt Perezin jalkoihin. Virheitä tekee eikä vauhti riitä. Eiköhän mies ainakin kerran aja seinään viikonlopun aikana.
Strollilta puuttuu kyllä sellainen menestyvän kilpakuljettajan asenne ja motivaatiokin näyttää välillä olevan mitä sattuu. Ehkä elämä (isä) on antanut kaiken vähän turhan helposti, vaikka ihan lahjakas kaveri onkin :D

Dino246
GP-voittaja

Viesti Kirjoittaja Dino246 » To Touko 23, 2019 21:50

Minä luulen ja olen sanonutkin monesti että Strollin ongelma on todennäköisesti juuri tuo, että sellainen kunnon työnteon ja kilpa-ajajan asenne puuttuu. Kun on saanut kaiken liian helpolla ja vehkeet on aina ollut viimeisen päälle niin ei ole tarvinnut tehdä paljoa työtä sen menestyksen eteen, niin nyt se on sitten tullut eteen että ykkösissä pitäisi löytyä jo kunnolla motivaatiota ja asennetta ja halua raakaan työntekoon. Lahjakashan tuo poika ihan varmasti on, se on nimenomaan asennepuoli mikä mättää.

Jamppa
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Jamppa » To Touko 23, 2019 22:10

Dino246 kirjoitti:Minä luulen ja olen sanonutkin monesti että Strollin ongelma on todennäköisesti juuri tuo, että sellainen kunnon työnteon ja kilpa-ajajan asenne puuttuu. Kun on saanut kaiken liian helpolla ja vehkeet on aina ollut viimeisen päälle niin ei ole tarvinnut tehdä paljoa työtä sen menestyksen eteen, niin nyt se on sitten tullut eteen että ykkösissä pitäisi löytyä jo kunnolla motivaatiota ja asennetta ja halua raakaan työntekoon. Lahjakashan tuo poika ihan varmasti on, se on nimenomaan asennepuoli mikä mättää.
En nyt enää sanoisi, että olis mitenkään erikoisen lahjakas. Kovalla treenaamisella sai tuntumaa autoon kun isä-pappa maksoi lukuisia yksityisiä testejä. Jos lahjakas on niin ei tuolla tasolla ajaisi. Työmäärä on varmasti vaan pudonnut kun on isukin tallissa eikä tarvi paikkansa puolesta ajaa.

Dino246
GP-voittaja

Viesti Kirjoittaja Dino246 » Pe Touko 24, 2019 6:55

En minä nyt sanokaan että mikään erityisen tai poikkeuksellisen lahjakas olisi, mutta kyllä minä näkisin että siellä jonkinlaista lahjakkuutta on taustalla. On Stroll kuitenkin ykkösissäkin keskinkertaisella kalustolla välillä väläytellyt ihan hyviäkin suorituksia ja tuloksia. Ja on näitä "pappa betalar" -tyyppejä muitakin moottoriurheilussa nähty ja osa on ollut suoraan sanottuna ihan toivottomia räpeltäjiä hyvästä kalustosta ja resursseista huolimatta. Että kyllä minä näen että Strollin ongelma löytyy erityisesti asennepuolelta ja jos tuo poika olisi oppinut ja oppisi tekemään vähän töitäkin menestyksen eteen niin hänestä voisi kuoriutua ihan OK tason F1-kuljettaja.

BigBoss
Saunamajuri

Viesti Kirjoittaja BigBoss » Pe Touko 24, 2019 11:04

Dino246 kirjoitti:En minä nyt sanokaan että mikään erityisen tai poikkeuksellisen lahjakas olisi, mutta kyllä minä näkisin että siellä jonkinlaista lahjakkuutta on taustalla. On Stroll kuitenkin ykkösissäkin keskinkertaisella kalustolla välillä väläytellyt ihan hyviäkin suorituksia ja tuloksia. Ja on näitä "pappa betalar" -tyyppejä muitakin moottoriurheilussa nähty ja osa on ollut suoraan sanottuna ihan toivottomia räpeltäjiä hyvästä kalustosta ja resursseista huolimatta. Että kyllä minä näen että Strollin ongelma löytyy erityisesti asennepuolelta ja jos tuo poika olisi oppinut ja oppisi tekemään vähän töitäkin menestyksen eteen niin hänestä voisi kuoriutua ihan OK tason F1-kuljettaja.
Minä kans näen, että ei Stroll missään nimessä mikään Hamiltonin, Verstappenin tai Leclercin kaltainen lahjakkuus ole, mutta oikeanlaisella asenteella ja kovalla työnteolla hänestä voisi tai olisi voinut tulla hyväkin kuski. Ei ehkä maailmanmestaria, mutta osakilpailuvoittaja kuten joku Barrichello tai Webber. Nyt se näyttää aika kaukaiselta haaveelta :D

Vastaa Viestiin