Kotimaisen median surkeimmat uutiset ja otsikot

Kaikenlaista keskustelua maan ja taivaan väliltä.

Re: Kotimaisen median surkeimmat uutiset ja otsikot

ViestiKirjoittaja Dino246 » Ke Helmi 13, 2019 11:36

superzeppo kirjoitti:Koska niitä klikataan

Sepä se. Ja kun noita tarpeeksi ristiin vielä linkitellään ja tungetaan etusivulle viiteen eri paikkaan niin saadaan jo todennäköisesti melkoinen määrä ihan vahinkoklikkauksiakin.
Dino246
Maksukuski

Re: Kotimaisen median surkeimmat uutiset ja otsikot

ViestiKirjoittaja Dino246 » Su Huhti 14, 2019 7:31

Tämän jutun kirjoittajalta Virpi Salmelta tekisi mieli kysyä kysymys, että "kuinka monta kertaa olet ostanut lipun naisten jääkiekko-otteluun?"
Naisjääkiekkoilijan euro on 0,3 senttiä – urheilumaailma on järkyttävän sovinistinen ja tässä syy

Siis kyllä, urheilumaailmassa on sovinismiakin ja jotain Kummolan kaltaisia vanhoja jääriä jotka eivät vaikuta hirveästi naisurheilua arvostavan, mutta silti minä olen sitä mieltä että naisten jääkiekon palkat eivät johdu sovinismista eikä sillä ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa, vaan kyse on pelkästään siitä että se ei kiinnosta tarpeeksi yleisöä. Kovasti naiset tuntuu tätä aina esille nostavan miten se on väärin kun naiskiekkoilua ei arvosteta ja kuinka naiskiekkoilijat eivät pysty ammatikseen pelaamaan kun siitä maksetaan huonosti, mutta näiltä henkilöiltä tekisi mieli kysyä tuo sama kysymys että "kuinka monta lippua olet itse ostanut naisten jääkiekko-otteluihin". Se paras tapa saada naiskiekkoiluun lisää rahaa ja lisää arvostusta olisi mennä sinne katsomoon, koska sitä kautta lajiin on kaikista helpointa saada rahaa. Kun yleisö kiinnostuu niin silloin kiinnostuu todennäköisesti myös media ja sponsorit, ja sen kierteen seurauksena myös pelaajapalkkiot alkaa nousemaan ja laji ammattimaistuu. Tätä "positiivisuuden kierrettä" ei saada aikaan tasa-arvosta kitisemällä ja miehiä syyllistämällä.
Dino246
Maksukuski

Edellinen

Paluu Muu keskustelu