Matkustelua

Kaikenlaista keskustelua maan ja taivaan väliltä.

Re: Matkustelua

ViestiKirjoittaja mr-nobody » Pe Maalis 15, 2019 23:23

Jää kyllä kauden avaus näkemättä, kun olen lomalla Dominikaanisessa tasavallassa. Kisa taitaisi tulla sunnuntaina klo 1 paikallista aikaa ja ainakaan harjoituksia ei täällä hotellihuoneen telkkarista näkynyt.
mr-nobody
Foorumin Vetomies 2014 & 2015 & 2016

ViestiKirjoittaja Osku90 » La Maalis 16, 2019 7:15

mr-nobody kirjoitti:Jää kyllä kauden avaus näkemättä, kun olen lomalla Dominikaanisessa tasavallassa. Kisa taitaisi tulla sunnuntaina klo 1 paikallista aikaa ja ainakaan harjoituksia ei täällä hotellihuoneen telkkarista näkynyt.

Missäs päin maata olet? Netin oot ainakin jostain ostanut. Oltiin Puerto Platassa häämatkalla 2014-2015 vuodenvaihde.
Jules Bianchi, you'll always race in our hearts! #CiaoJules
Osku90
Monacon voittaja

ViestiKirjoittaja Jamppa » La Maalis 16, 2019 18:50

Nyt ei ole kun pari matkaa tiedossa. Unkariin mennään formuloita katsomaan ja se matka on varattu ja maksettu.

Pojan kans meen kesällä Tanskaan legolandiaan. Sitä en oo vielä.varannut, mutta mennään kyllä.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Dino246 » La Maalis 16, 2019 21:37

Jamppa kirjoitti:Nyt ei ole kun pari matkaa tiedossa. Unkariin mennään formuloita katsomaan ja se matka on varattu ja maksettu.

Pojan kans meen kesällä Tanskaan legolandiaan. Sitä en oo vielä.varannut, mutta mennään kyllä.

Jos vaan mahdollista niin tuonne Billundiin/Legolandiin kannattaa mennä kovimman lomasesongin ulkopuolella. Itse kävin viime vuonna heinä-elokuun vaihteessa ja jonot oli ihan järkyttävät. Hieno paikka kyllä, varsinkin miniland, mutta melkein kaikki muu jäi väliin kun ei viitsinyt helteessä jonottaa puolta päivää.
Dino246
Maksukuski

Edellinen

Paluu Muu keskustelu