Puhelin

Kaikenlaista keskustelua maan ja taivaan väliltä.

Re: Puhelin

ViestiKirjoittaja Jamppa » La Maalis 16, 2019 6:29

Jamppa kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:Tilasin nyt tuon Nokia 9.

Näköjään on ollut suosittu. En saanut nyt vaan vasta seuraavasta erästä pystyvät lähettämään. Reilulla viikolla siirtyi.
.

Eilen tuli ilmoitus, että paketti on lähtenyt. Tänään on aamuyöstä ollut Seinäjoella ja lajiteltu. Ehkäpä sen tänään saan koska posti toimittaa paketit automaatteihin lauantaisinkin.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja superzeppo » La Maalis 16, 2019 6:43

Hiukan huolestuttava tuo hämäräkuvaus. Normaalissa valossa tulee ihan hyviä kuvia, mutta hämärässä jää selvästi jälkeen parhaista. Onneksi on päivitykset.
Normaali:
Spoiler:
Kuva

Hämärä:
Spoiler:
Kuva

Kuvat IO-Techistä: https://www.io-tech.fi/uutinen/nokia-9- ... rtailussa/
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja Jamppa » La Maalis 16, 2019 6:55

Ainoa mihin oon tässä OnePlus 5T puhelimessa on just kamera. Toivotaan, että tuossa on parempi :D
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja superzeppo » La Maalis 16, 2019 6:59

Jamppa kirjoitti:Ainoa mihin oon tässä OnePlus 5T puhelimessa on just kamera. Toivotaan, että tuossa on parempi :D

On selvästi parempi. Noissa 1000€ luureissa on nyt vuoden sisään tullut sellaisia super-yötiloja, joilla saa valoa ihan täydestä pimeydestä. Siksi tuossa on noin suuri ero. Tuon on nyt se juttu kameraluureissa, ja siksi HMD olisi tuohonkin sellaisen tilan tarvinnut.
superzeppo
Tekninen tuki

ViestiKirjoittaja Jamppa » La Maalis 16, 2019 8:24

superzeppo kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:Ainoa mihin oon tässä OnePlus 5T puhelimessa on just kamera. Toivotaan, että tuossa on parempi :D

On selvästi parempi. Noissa 1000€ luureissa on nyt vuoden sisään tullut sellaisia super-yötiloja, joilla saa valoa ihan täydestä pimeydestä. Siksi tuossa on noin suuri ero. Tuon on nyt se juttu kameraluureissa, ja siksi HMD olisi tuohonkin sellaisen tilan tarvinnut.

Jäi sana pettynyt omasta tekstistä pois, mutta ymmärsit jujun :D

Mutta joo kamera on tässä jopa surkea, kun vertaa muihin.

Itse aika paljon kuvia otan, niin hyvä kamera on tärkeä.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jamppa » La Maalis 16, 2019 17:37

Jamppa kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:Tilasin nyt tuon Nokia 9.

Näköjään on ollut suosittu. En saanut nyt vaan vasta seuraavasta erästä pystyvät lähettämään. Reilulla viikolla siirtyi.
.

Eilen tuli ilmoitus, että paketti on lähtenyt. Tänään on aamuyöstä ollut Seinäjoella ja lajiteltu. Ehkäpä sen tänään saan koska posti toimittaa paketit automaatteihin lauantaisinkin.

Tänään sai tosiaan puhelimen haettua. Suojakuoret vielä matkalla niin en käyttöön ota.
Jamppa
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jamppa » Ma Maalis 18, 2019 18:45

Jospa huomenna sais nuo kuoret niin sais palata Nokiaan :D

Poika jo odottaa, että saa mun vanhan puhelimen millä pelata ja katsoa lastenohjelmia. Minä kun olin 3,5v niin itku tuli kun käpylehmä jäi patterin väliin jumiin.
Jamppa
Site Admin

Edellinen

Paluu Muu keskustelu